سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 17:56

کد خبر 640384

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:51:44


شهید البرزی پس از ۴۰ سال به خانه بازمی‌گردد


ایرنا/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از شناسایی پیکر مطهر شهید «محسن قلندرپور» از طریق آزمایش دی‌ان‌ای پس از ۴۰ سال خبر داد.

امیرحسین دانش‌کهن، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار کرد: چند روز پیش نیز پیکر مطهر شهید «عزیز سلیم‌نژاد» از شهدای استان البرز شناسایی شد.
وی اضافه کرد: پیکرهای مطهر این شهدای والامقام روز پنجشنبه پنجم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس از ساعت ۱۴:۰۰ از میدان شهدا به سمت امام‌زاده حسن(ع) کرج تشییع خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پس از مراسم تشییع و اقامه نماز پیکر شهید «عزیز سلیم‌نژاد» به امامزاده محمد(ع) و شهید «محسن قلندرپور» به گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج منتقل و پس از برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها تدفین خواهند شد.
دانش‌کهن در خاتمه با دعوت از امت شهیدپرور استان برای حضور در مراسم تشییع این ۲ شهید والامقام، گفت: شهدا پس از گذشت سالیان طولانی از لحظه شهادتشان، کشور را با رایحه معنویت و جهاد، معطر می‌سازند، امت شهیدپرور استان البرز ضمن درود به ارواح طیبه‌ این شهیدان و به چشم‌ها و دل‌های منتظر خانواده‌های بزرگوار آنان، با حضور در مراسم تشییع این دو شهید والامقام ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و آرمان‌های والای این کبوتران خونین‌بال، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق خواهند کرد.
شهید «عزیز سلیم‌نژاد» متولد دوم شهریور سال ۱۳۵۰، چهاردهم اسفندماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه و شهید «محسن قلندرپور» متولد پنجم فروردین سال ۱۳۴۵، بیست‌وهفتم مهرماه سال ۱۳۶۳ در عملیات میمک به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط