سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 20:11

کد خبر 640514

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 17:44:27


نخستین محموله خودروهای ترانزیتی ‌به بندر سیریک رسید


تسنیم/ مدیر بنادرودریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان گفت: در آئینی با حضور استاندار هرمزگان، نخستین محموله ترانزیتی خودرو در بندر سیریک تخلیه شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی، مدیر بنادرودریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان اظهار کرد: این اقدام در راستای تأکید مقام معظم رهبری در خصوص توسعه منطقه مکران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی صورت گرفته، در نخستین محموله خودروی وارداتی از طریق بندر سیریک 55 دستگاه خودرو به منظور ترانزیت وارد شده است، افزود: زیرساخت لازم برای رونق بخشی به بندر سیریک توسط سازمان بنادر و دریانوردی با سرمایه‌گذاری 7000 میلیارد ریالی، ایجاد شده است.

وی از بندر سیریک به عنوان یکی از بنادر مهم در حوزه مکران و شرق استان یاد کرد و گفت: سازمان بنادر و دریانوردی نگاه ویژه‌ای به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز مکران داشته و در همین راستا نیز، توسعه خوبی در بندر سیریک صورت گرفته و اکنون اولین محموله خودروی ترانزیتی آماده تخلیه در این بندر است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان گفت: ورود خودرو از طریق بندر سیریک با جدیت دنبال می‌شود و با توجه به رغبت شرکت‌های وارد کننده به فعالیت در این بندر، امید داریم این مقوله رونق قابل توجهی داشته باشد.

وی عنوان کرد: مبداء این محموله خودرو یکی از بنادر کشور امارات بوده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط