سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 22:03

کد خبر 640604

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 19:19:37


انتصابات جدید در سازمان اداری و استخدامی کشور


ایسنا/ سازمان امور اداری و استخدامی کشور شاهد انتصابات جدیدی بود. 

طی احکامی جداگانه از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، «محمد رمضانیان» به‌عنوان مشاور رئیس سازمان و دستیار ویژه، «ذبیح‌اله سلمانی» به عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی، «سیدحسین رضوی‌پور» به‌عنوان سرپرست معاونت نوسازی اداری، «شهلا اسمعیل‌پور» به‌عنوان سرپرست امور جبران خدمت، «عمران رمضانی اردی» به‌عنوان سرپرست امور برنامه‌ریزی نیروی انسانی و «محمد روح‌الامینی» به عنوان مشاور رئیس سازمان، منصوب شدند.

بنابر این گزارش، علاء‌الدین رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان در جلسه تودیع و معارفه این افراد، با بیان اینکه برخی حوزه‌ها حساسیت بیشتری داشته و می‌بایست تصمیم سریع‌تری در مورد آن گرفته می‌شد، گفت: تغییرو تحولات مدیریتی یک امر طبیعی است و بر ما لازم است همه تلاش خود را به کار بگیریم تا دولت و سازمان به اهداف تعیین شده خود برسند.

وی با تاکید بر لزوم احیای وجهه سازمان در میان دستگاه‌های اجرایی از حیث کارشناسی و نوع برخورد با آنها، تصریح کرد: یکی از نقش‌های سازمان، ایجاد مانع در برابر درخواست‌های خارج از عرف استخدامی است و انتظارم این است که اگر هم در جایی مخالفتی صورت می‌گیرد، افراد با ذکر دلیل، قانع شوند.

رفیع‌زاده با اشاره به نگاه درون‌سازمانی در انتخاب مدیران سازمان، خاطرنشان کرد: به منظور پیش‌برد صحیح مسیر، تا جایی که بتوانیم از کارشناسان و مدیران داخل سازمان استفاده خواهیم کرد و فقط در صورتی فردی را از بیرون سازمان به کار می‌گیریم که کسی را معادل او و در تراز او در درون سازمان نداشته باشیم.

وی از اهمیت بالای معیشت کارکنان سخن گفت و تصریح کرد: در این خصوص باید از مسیرهای قابل اصلاح صرفه‌جویی کرده و مبالغ به دست آمده را معطوف به مزایای کارمندان کنیم. موفقیت در اجرای برنامه‌های سازمان در گرو انسجام داخلی است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان گفت: مبنای ما در احکام ابلاغ شده، چشم‌انداز سیاست‌های کلی نظام اداری، قانون پیشرفت برنامه هفتم و قانون مدیریت خدمامت کشوری است. ما خارج از این چارچوب عمل نخواهیم کرد.

سابقه و تحصیلات مدیران منصوب شده به شرح ذیل است:

محمد رمضانیان
سمت پیشین: مشاور معاونت نوسازی اداری
تحصیلات: کارشناسی‌ارشد جمعیت‌شناسی

ذبیح‌اله سلمانی
سمت پیشین: معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی
تحصیلات: دکتری حقوق عمومی

سیدحسین رضوی‌پور
سمت پیشین: رئیس امور عمومی، قضایی، دفاعی، امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور
تحصیلات: دانشجوی دکترای فلسفه اقتصاد اسلامی

شهلا اسمعیل‌پور
سمت پیشین: مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در امور بانوان
تحصیلات: کارشناسی‌ارشد مدیریت منابع‌انسانی

عمران رمضانی اردی
سمت پیشین: مشاوررئیس پژوهشگاه وزارت نیرو
تحصیلات: دکتری مدیریت و تکنولوژی آموزشی


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط