سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 12:43

کد خبر 639889

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 11:07:00


روایت سردار اسدی از عکس دسته‌جمعی با شهیدان همدانی و سلیمانی


فارس/ سردار محمد جعفر اسدی، فرمانده دوران دفاع مقدس و فرمانده سابق نیروهای مستشاری ایران در سوریه روایتی از عکس دسته‌جمعی با شهیدان همدانی و سلیمانی را بیان کرد.

سردار محمدجعفر اسدی، فرمانده دوران دفاع مقدس، فرمانده سابق نیروهای مستشاری ایران در سوریه و معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) در برنامه جهان‌آرا که از شبکه افق پخش شد به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و پس از آن، پرداخت.
سردار اسدی در این برنامه درباره عکس سه‌نفره خود با سردار شهید همدانی و شهید حاج‌قاسم نیز اظهاراتی را بیان کرد.
اظهارات سردار اسدی در ادامه آمده است: 
«این عکس در دمشق ثبت شده که جلسه‌ای درباره فعالیت‌های داخل حلب است. شهید بزرگوار همدانی بعد از اینکه از سوریه به تهران بازگشت، فعالیت‌های پشتیبانی سوریه را برعهده گرفتند تا بتوانند از تهران پشتیبانی کنند.
فرمانده سابق نیروهای مستشاری ایران در سوریه ادامه داد: یک سری اقدامات چون سابقه و تجربه آنجا را داشتند وقتی به جلسات می‌آمدند، پیشنهاداتی داشتند. جلسه تمام شد و قرار شد ما به همراه آقای همدانی به حلب برویم. 
یک برادری به نام حسین آقا گفت من یک دوربین خریده‌ام و می‌خواهم آن را امتحان کنم، اجازه می‌دهید چند عکس از شما بگیرم. 
او در حال عکاسی بود که شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی به او گفت؛ عکسی بگیر که برای تشییع پیکر هنگام شهادت هم مناسب باشد. پس از بیان این سخن همه خندیدند و عکاس هم از این لبخند عکاسی کرد.
این عکس‌ها به تعداد ۷، ۸ یا ۱۰ عکس هستند که آقایان حسین پورجعفری و شهید استوار به همراه چند نفر دیگر نیز در این عکس حضور دارند.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط