سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:51

کد خبر 639981

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 12:20:00


تکمیل و تحویل بیش از ۳ هزار واحد مسکن مهر در شوش


صدا و سیما/ فرماندار شوش از تعیین تکلیف همه طرح های مسکن مهر این شهرستان خبر داد و گفت: میان دستگاه های مختلف برای گره گشایی از طرح های باقیمانده مسکن شوش تقسیم کار شده است.

محسن حویزه، فرماندار شوش با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد در ماه‌های اخیز برای گره گشایی از طرح‌های مسکن مهر باقیمانده شوش و سرعت گرفتن روند بهره برداری از این طرح‌ها، گفت: همه واحد‌های باقی مانده مسکن مهر شهرستان با پیگیری‌های فراوان تا پایان امسال تکمیل می‌شوند و با تحویل به متقاضیان، پرونده مسکن مهر در این شهرستان سرانجام پس از چند دهه بسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر در قالب ۲۴ تعاونی در شوش تعریف شد که ۳ هزار و ۳۶۸ واحد تاکنون تکمیل و به متقاضیان تحویل شده و یکهزار و ۳۴ واحد باقی مانده است، افزود: طرح ۱۴۴ واحدی مسکن مهر شهرستان پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و بتن ریزی سقف و ستون‌ها در حال انجام است، البته تزریق پول به این طرح می‌تواند منجر به سرعت بخشی در بهره برداری شود که این مهم از طریق بانک مسکن در حال پیگیری است.

حویزه با بیان اینکه گره گشایی از طرح ۲۴ واحدی مسکن مهر نیز در حال انجام است، ادامه داد: جابجایی برخی زیرساخت‌ها از جمله لوله آب واقع در یکی از این طرح‌ها به عنوان اولویت در دستور کار است و تا روز‌های آینده این موضوع اجرایی می‌شود و شبکه گاز طرح‌های مسکن مهر این شهرستان نیز اجرا و انشعاب‌ها نصب شده است که با توجه به آماده بهره برداری بودن تعداد دیگری از واحد‌های مسکن مهر، مقرر شد تا توسعه شبکه مورد نیاز این واحد‌ها نیز طی یک ماه آینده توسط اداره گاز شوش اجرا شود.

فرماندار شوش می‌گوید: اداره برق برای نصب انشعاب‌های برق واحد‌های مسکن مهر شهرستان آمادگی کامل دارد و در برخی واحد‌ها نیز تابلوی برق آنها نصب است که به محض پرداخت هزینه اشتراک برق این واحد‌ها وصل می‌شود.

نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که برای خانه دار شدن مردم از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده خواهد شد.

جمع کل متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شوش ۱۰ هزار و ۳۵ نفر بوده که درخواست ۲ هزار و ۱۰۰ نفر تأیید نهایی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط