سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:50

کد خبر 640011

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 12:04:29


اعرابی: مورایس ثبات فنی و شخصیتی ندارد!


تسنیم/وینگر تیم فوتبال فولاد خوزستان از ژوزه مورایس سرمربی سپاهان انتقاد کرد و گفت او ثبات فنی و شخصیتی ندارد.
علی‌اصغر اعرابی درباره برد یک بر صفر فولاد برابر هوادار گفت: این بازی به دلیل شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه دستگردی، بازی چندان خوبی نبود، ولی خدا را شکر که سه امتیازی مهم در بیرون از خانه گرفتیم. هوادار با پنج دفاع و سه هافبک بیشتر قصد داشت دفاع کند. البته آنها هم چند موقعیت خوب روی دروازه ما داشتند، ولی در نهایت این بازی را بردیم و حالا آماده بازی بعد با ذوب‌آهن می‌شویم که در خانه برگزار می‌شود. امیدوارم سه امتیاز این بازی را هم بگیریم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا فولاد خوزستان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است، یادآور شد: فولاد باشگاهی بزرگ و قدیمی است و از لحاظ امکانات و ساختار حرفه‌ای جزو سه باشگاه برتر ایران به شمار می‌آید. من با اصرار آقای گل‌محمدی و به دلیل اینکه به من اعتقاد دارد در نهایت تصمیم گرفتم تا فولاد را انتخاب و از طرفی علاقه داشتم با یحیی گل‌محمدی کار کنم. در ضمن خیلی خوشحالم که در کنار مردم خوب و خونگرم خوزستان هستم. همه چیز در این باشگاه طبق اصول است و آقای نصیرزاده هم یک مدیر فوتبالی است. امیدوارم در این فصل نتایج خوبی بگیریم تا فصل گذشته جبران شود. فولاد به یک مربی مثل یحیی گل‌محمدی نیاز داشت تا دوباره در فوتبال ایران اوج بگیرد.
وینگر تیم فوتبال فولاد خوزستان راجع به دوران حضورش در سپاهان و اینکه چندان توسط مورایس به بازی گرفته نشد، تصریح کرد: دوست ندارم از بازیکنان سپاهان اسم ببرم تا مشکلی برای آنها درست شود، ولی اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که اکثر بازیکنان سپاهان در مقاطع مختلف حداقل یک بار در لیست مازد مورایس قرار گرفته و با این مربی مشکل پیدا کرده‌اند. من با خواست خود ایشان به سپاهان آمدم و حتی 10 میلیارد بابت پول رضایت‌نامه از طرف سپاهانی‌ها به باشگاه شمس آذر پرداخت شد، ولی مورایس بعدها گفت که در پازل او جایی ندارم. فکر می‌کنم مورایس ثبات فنی و شخصیتی ندارد و حتی در این سال‌ها که در سپاهان بوده، ترکیب ثابتی هم نداشته است!
اعرابی خاطر نشان کرد: او با بسیاری از بازیکنان سپاهان با مشکل مواجه شد که برخی جدا شدند یا اینکه برخی کنار گذاشته شدند و دوباره برگشتند. در مورد بازیکنان خارجی هم دیدید که در این سال‌ها چه خریدهایی انجام شد و سپاهان چقدر از لحاظ مالی بابت چند بازیکن ضرر کرد و در نهایت آنها هم جدا شدند. من دو دوره در فصل‌های 91-90 و 92-91 بازیکن جوانان سپاهان بودم، ولی واقعاً سال گذشته اذیت شدم. من قصد داشتم جدا شوم، ولی هیئت مدیره به من گفت ما به حرف مورایس اعتماد نداریم و او باید رسماً نامه بدهد که تو را نمی‌خواهد تا با جدایی‌ات موافق شود. من تمرینات پیش‌فصل را از دست دادم و دیگر نمی‌خواستم ضرر کنم به همین دلیل در نهایت به‌صورت قرضی به فولاد پیوستم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط