سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 17:59

کد خبر 640147

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 14:42:00


«جمعه‌بازار» خودروی مشهد تعیین‌ تکلیف شد


شهرآرا آنلاین/ رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: «جمعه‌بازار خودرو» در نزدیکی فرودگاه مشهد جانمایی و عملیات اجرایی آن هم از هفته گذشته آغاز شده است.

سیدابراهیم علیزاده، رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در جلسه کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به وضعیت «جمعه‌بازار خودرو»، اظهار کرد: پس از تعیین‌ تکلیف اراضی پلاک ۱۷۶، بازار خودرو به صورت موقت به انتهای بلوار مجیدیه انتقال یافت.
وی گفت: در حال حاضر مساحت این جمعه‌بازار به حدود ۱۲ هکتار رسیده ولی محل آن، موقتی است و جابه‌جایی آن ضروری می‌باشد.
رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، در سال گذشته، زمینی به مساحت ۱۹ هکتار تحویل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شده و طبق امکان‌سنجی‌های صورت گرفته، «بازار خودرو» در این محل احداث خواهد شد.
علیزاده تصریح کرد: این زمین، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد و شهرک «طرق»، حد فاصل بلوار شهید ساعی و بلوار عمار یاسر قرار گرفته است.
وی گفت: خوشبختانه با اهتمام مضاعف شهرداری و تأکیدات شورای اسلامی شهر، نظر به اهمیت احداث جمعه‌بازار خودرو، عملیات عمرانی این پروژه از هفته گذشته آغاز شده و معطل مراسم کلنگ‌زنی نکرده‌ایم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط