سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 18:02

کد خبر 640158

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:57:00


پلمب ۱۲ وسیله بازی غیراستاندارد در شهربازی‌های ایلام


ایرنا/ مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به پلمب ۱۲ وسیله بازی غیر استاندارد در شهربازی‌های این استان، گفت: در صورت عدم رفع نواقص، این مجموعه‌ها به دادگاه معرفی و وسایل بازی غیراستاندارد جمع‌آوری خواهد شد.

یادگار محمدی، مدیرکل استاندارد استان ایلام اظهار کرد: در راستای بازرسی‌های مستمر کارشناسان از شهربازی‌های استان و بی‌توجهی به اخطار استاندارد، با پیگیری واحد حقوقی این اداره‌ کل و حکم دادستان شهرستان، ۱۲ وسیله بازی مربوط به این شهربازی‌ها پلمب شد.
مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به اینکه پیرو اخطارها و مهلت تعیین شده برای مدیریت شهربازی‌ها جهت استانداردسازی وسایل بازی، گفت: این مجموعه در مدت مقرر اقدام‌های لازم را برای استانداردسازی انجام نداده و پس از بازرسی‌ها منجر به پلمب موقت ۱۲ فقره از تجهیزات بازی شد.
وی با بیان اینکه تا زمان رفع کامل نواقص، دستگاه‌های شهربازی پلمب موقت هستند، اضافه کرد: در صورت عدم رفع نواقص این مجموعه‌ها به دادگاه معرفی و تجهیزات جمع‌آوری خواهد شد.
مدیرکل استاندارد استان ایلام خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت مردم خط قرمز ماست و در این خصوص هیچگونه مماشاتی با هیچ کس صورت نمی‌پذیرد.
وی با بیان اینکه الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان مرتبط انجام شود، خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط