سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:52

کد خبر 640191

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 14:24:00


واکنش مراجع تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان


صدا و سیما/ حضرات آیات شبیری زنجانی، نوری همدانی و مدیر حوزه‌های علمیه در پیام‌های جداگانه، حمله رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان را محکوم کردند.

آیت‌الله سیدموسی شبیری‌ زنجانی، از مراجع عظام تقلید در پیامی با اظهار تأسف از سکوت مجامع جهانی در قبال حمله رژیم جنایتکار و منحوس صهیونیستی به لبنان، آورده است: وقایع اندوه‌بار روز‌های اخیر در لبنان و حملات وحشیانه رژیم جنایتکار و منحوس صهیونیستی، که منجر به شهادت عدۀ زیادی از مؤمنین و مدافعان و رزمندگان و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌پناه گردید و عدۀ دیگری را آواره و بی‌خانمان نمود، قلب هر انسان آزاده‌ای را آزرده و اندوهگین کرده است.
آیت‌الله حسین نوری همدانی، مرجع تقلید هم در پیامی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع لبنان و همزمان با جنایات غزه را شدیداً محکوم کرده و خطاب به ملت‌های آزاده و حوزه‌های علمیه آورده است: لازم است حمایت و کمک خود را از جبهه مقاومت و در رأس آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله(دامت توفیقاته) به عنوان نماد این محور اعلام بدارند.
آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم با محکومیت جنایت رژیم تروریست صهیونسیتی در لبنان، برای اعلام همبستگی با مردم لبنان و حزب‌الله اعلام کرد: فردا چهارشنبه حوزه‌های علمیه تعطیل است.
همچنین اجتماع بزرگ حوزویان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ساعت 9 صبح فردا در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط