چهارشنبه 04 مهر 1403 - 12:49

کد خبر 640925

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 09:00:00


افزایش قابل توجه مصرف برق در گیلان در تابستان سال جاری


فارس/ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به افزایش مصرف برق در گیلان در سه ماه گذشته گفت: تا پایان شهریورماه بیش از چهارهزار و ۱۸۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی تحویل مشترکان گیلانی شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵.۴ درصد دارد.

مسعود صادقی خمامی، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان صبح امروز در گفت‌وگو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به افزایش مصرف برق در گیلان در سه ماه گذشته اظهار کرد: تا پایان شهریورماه بیش از چهارهزار و ۱۸۹ میلیون کیلووات ساعت انرژی تحویل مشترکان گیلانی شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵.۴ درصد دارد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اصلاح الگو مصرف برق در گیلان در سال‌های آینده گفت: بر اساس آمار بیشترین رقم برق مصرفی استان در سال جاری در تاریخ ۱۶ مردادماه با ۴۰ درجه گرما بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای مدیریت بار و مصرف تابستان در گیلان از اردیبهشت ماه آغاز شده بود، افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته علاوه بر عقد تفاهم‌نامه با مشترکان در تعرفه‌های مختلف، پایش دقیق مصرف نیز در دستور کار قرار گرفت.

خمامی از وجود تعداد کم مشترکان صنعتی برق در گیلان به نسبت دیگر استان‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: ۱۶ درصد کل مشترکان در ردیف این تعرفه قرار دارند و طی همکاری بسیار مناسب با انجمن مدیران صنایع گیلان، سازمان صمت و مشترکان صنعتی استان موفق شدیم به بهترین شکل ممکن برنامه‌های مدیریت بار استان را اجرا کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط