چهارشنبه 04 مهر 1403 - 13:54

کد خبر 640994

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:30:00


رویداد رسانه‌ای «طنین» در همدان برگزار می‌شود


فارس/ مسئول بسیج رسانه استان همدان از آغاز رویداد یک روزه رسانه‌ای «طنین» از فردا خبر داد و گفت: این رویداد با ۱۲ تیم رسانه‌ای‌ برگزار می‌شود.

ناصر قوامی‌مشفق، مسئول بسیج رسانه استان همدان در کارگروه رویداد رسانه‌ای «طنین» در سالن جلسات بسیج رسانه اظهار کرد: رویداد یک روزه رسانه‌ای بانوان «طنین» پنجم مهرماه ۸.۳۰ صبح با حضور ۱۲ تیم رسانه‌ای از خبرنگاران در مرکز تالار قرآن واقع در بلوار ارم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این رویداد افزود: تیم‌های رسانه‌ای فردا حول محورهای چون روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی در کشورهای غربی، پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، جمعیت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، حیا و پوشش زن در سلامت جامعه روایت زندگی آثار تولیدی می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان خاطرنشان کرد: این رویداد در قالب کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست،مستند، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر تولید محتوا خواهند داشت.

وی همچنین با تاکید بر تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی و بین‌المللی حریم رسالت خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مهرماه تمدید شده و خبرنگاران می‌توانند آثار تولیدی خود در رویداد طنین استان را به دبیرخانه حریم رسالت به آدرس www.harimeresalat.com نیز ارسال کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط