چهارشنبه 04 مهر 1403 - 12:51

کد خبر 641150

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 13:32:00


ثبت‌نام مرحله پنجم کاروان‌های حج عمره خراسان رضوی آغاز شد


ایرنا/ مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام مرحله پنجم گروه‌های متقاضی اعزام به حج عمره در کاروان‌های سال جاری از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز (چهارم مهرماه) در این استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام مهدی شجاع، مدیر حج و زیارت خراسان رضوی اظهار کرد: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که در کاروان‌ها ثبت‌نام کرده و وجوه خود را پرداخت کرده‌اند، به دلیل محدودیت اعزام به صورت سیستمی وجوه ایشان عودت و اولویت‌شان پایدار است.
وی ادامه داد: دارندگان کارت ثبت نامی و اسناد عمره دارای اولویت یک تا ۳۰۰ می‌توانند در این مرحله با مراجعه به سامانه حج و زیارت، کاروان خود را انتخاب کنند.
مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص مدارک لازم و نحوه ثبت‌نام در حج عمره امسال، بیان کرد: متقاضیان دارای فیش عمره اعلام شده می‌بایست به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و به‌روزرسانی کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیان بایستی در صورت همراهی خانواده و بستگان تشکیل گروه‌ دهند و کاروان مورد نظر خود را انتخاب و وجه را به صورت برخط واریز کنند.
شجاع افزود: متقاضیان برای ثبت نام باید به کارگزار (دفتر خدمات زیارتی) برای تحویل مدارک شامل گذرنامه دارای اعتبار هفت ماه از تاریخ پرواز، سند عمره مراجعه و سفر خود را قطعی کنند.
وی گفت: برای مشاهده آخرین اخبار و دستورالعمل‌های مربوطه، متقاضیان می‌توانند به سایت مراجعه کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط