چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:55

کد خبر 641163

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:47:00


پلمب 7 واحد متخلف عرضه فرآورده‌های دامی در کرج


ایرنا/ رئیس اداره دامپزشکی کرج از پلمب هفت واحد متختلف عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان خبر داد.

فردین حسین‌زاده، رئیس اداره دامپزشکی کرج اظهار کرد: کارشناسان دامپزشکی طی بازدیدهای دوره‌ای خود از مراکز عرضه فرآورده خام دامی یک واحد شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی و ۶ واحد عرضه غیرمجاز قطعه بندی را شناسایی و با دستور قضایی پلمب کردند.
وی ضمن هشدار به متخلفان بهداشتی که به‌ خاطر سوءاستفاده و سودجویی بیشتر سلامت مردم را با استفاده از مواد پروتئینی غیرمجاز، بی‌کیفیت و غیربهداشتی تهدید می‌کنند، گفت: مردم به عنوان بازرسان واقعی در کنار کارشناسان دامپزشکی بر عملکرد واحدهای عرضه نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی از طریق ارتباط با شماره ۱۵۱۲ خواستار رسیدگی و برخورد قانونی با این قبیل افراد می‌باشند.
رئیس اداره دامپزشکی کرج در بخش دیگری از سخنان خود به فراخوانی با عنوان باکیفیت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین رستوران‌ها، واحدهای عرضه غذا و واحدهای پذیرایی اشاره کرد و از شهروندان خواست نظرات خود را به سامانه ۱۰۰۰۴۰۵۰۹۹ ارسال کنند و به قید قرعه به سه نفر جوایز اهدا می‌شود.
وی بیان کرد: این فراخوان با هدف بهبود و ارتقای کیفیت و نظارت‌های بهداشتی در مراکز عرضه غذا و رستوران‌های این شهرستان انجام شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط