چهارشنبه 04 مهر 1403 - 17:54

کد خبر 641492

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:21:00


شمارش معکوس برای بزرگ ترین گردهمایی خودرویی غرب کشور


/ امسال نیز به رسم سال های گذشته، نمایشگاه خودروی تبریز به عنوان بزرگ ترین گردهمایی خودرویی غرب کشور برگزار می شود.

بر اساس اطلاعات برگزاری نمایشگاه های کشور، امسال نمایشگاه خودروی تبریز از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تبریز توسط شرکت نیکاتیس برگزار می شود. نکته مهم در مورد نمایشگاه خودروی تبریز این است که در این نمایشگاه پس از سال ها حضور گسترده واردکنندگان خودرو را خواهیم دید و بر همین اساس می توان پیش بینی کرد که مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند. همچنین شرکت های واردکننده قرار است محصولات جدید خود را به نمایشگاه بیاورند و بعضی از محصولات برای اولین بار در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرند.

از طرف دیگر نمایشگاه خودروی تبریز همیشه با حضور پر قدرت خودروهای کار و تجاری برگزار می شد و امسال هم همین حضور را شاهد خواهیم بود. شرکت های عرضه کننده خودروهای کار و تجاری با دست پر به این نمایشگاه می آیند و تبریز باز هم میزبان جدیدترین سنگین های بازار خواهد بود.

بر اساس آنچه مدیران شرکت نیکاتیس گفته اند، در نمایشگاه خودروی تبریز قرار است رویدادهایی جانبی نظیر کارگاه های آموزشی، تست درایو و… را داشته باشیم تا نهایت رضایت بازدید کننده رقم بخورد. به نظر می رسد امسال بزرگ ترین گردهمایی خودرویی غرب کشور متفاوت تر و داغ تر از سال های قبل باید و بازدید بسیار زیادی را در این نمایشگاه شاهد باشیم. همچنین در این نمایشگاه خودرو برخی خودروسازان برنامه دارند تا قابلیت فروش و تحویل خودرو در محل نمایشگاه را برای بازدیدکنندگان فراهم کنند که همین موضوع جذابیت نمایشگاه را دوچندان می کند.

بزرگ ترین گردهمایی خودرویی غرب کشور از ۱۷ تا ۲۰ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط