یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 11:25

کد خبر 64188

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 22:42:33


بازی/ Car Detailing Simulator 2023؛ نوسازی خودروهای قراضه


آخرین خبر/ Car Detailing Simulator 2023 بازی سرگرم کننده و خوش ساخت دیگری از استودیوی لهستانی Digital Melody Games سازنده بازی محبوب Car Mechanic Simulator است که به دنبال موفقیت این بازی ساخته و توسعه یافته شده است. بازی Car Detailing Simulator 2023 بیستمین بازی رسمی این استودیو است و مثل دیگر آثار منتشر شده توسط این شرکت بازی‌سازی به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای منتشر شده است. این بازی همانطور که از نامش پیداست، یک بازی شبیه ساز جزئیات خودروهاست که در آن شما در نقش صاحب یک گاراژ حرفه‌ای وظیفه دارید تا ماشین‌های مختلف مثل ماشین‌های کلاسیک، اسپرت و شهری را به نوعی بازسازی کرده و آنها را با پیشرفته‌ترین تجهیزاتی که در اختیار دارید نوسازی کنید. درواقع باید گفت که Car Detailing Simulator 2023 صرفاً نه فقط یک بازی شبیه سازی، بلکه یک بازی آرامش بخش و جالب است که با خلاقیت خود می تواند شما را مدت ها سرگرم کند. پس اگر از دنیای پر هیاهوی بازی های اکشن خسته شده اید و به دنبال یک بازی ساده و بدون چالش و هیجان زیاد هستید، این بازی می تواند انتخابی بسیار عالی برای شما باشد.

Car Detailing Simulator 2023 با اقتباس از بازی قبلی این استودیو یعنی Car Mechanic Simulator طراحی شده است و این بار به جای تعمیر و تیونینگ به سراغ بازسازی و نوسازی خودروها رفته است. این نوسازی ها در دو بخش بدنه بیرونی و اتاق داخلی ماشین ها انجام می شود. در طول بازی شما کارهای مختلفی باید انجام دهید. برای مثال ممکن است یک ماشین نیاز به پولیش کامل داشته باشد و یک ماشین دیگر نیاز به پاکسازی و رنگامیزی بدنه داشته باشد. در این بازی بیشتر از 30 نوع خودروی متفاوت وجود دارند که هر کدام ممکن است نیاز به سرویسی خاص داشته باشند. نقطه قوت بازی Car Detailing Simulator 2023 دقت زیاد به جزئیات است. در عین اینکه گرافیک بازی خیلی سنگین و پیچیده نیست اما جزئیات زیادی در طراحی ها و مدل سازی‌ها دیده می‌شود. شما با انجام مراحل بازی می توانید پول کسب کنید و با پول های به دست آمده این امکان را دارید تا ابزار و تجهیزات جدیدترین تهیه کرده و آنها را ارتقاء دهید. بازی Car Detailing Simulator 2023 همانطور که گفته شد یک عنوان سرگرم کننده و آرامش بخش است که می‌تواند برای هر شخصی با هر سلیقه‌ای جذاب و دلپذیر باشد. خلاقانه بودن روند بازی همچنین باعث شده تا این بازی یک انتخاب خوب برای کودکان باشد تا در کنار سرگرم شدن، به نوعی مسئولیت پذیری را از روشی متفاوت فرا بگیرند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر

حجم: 259 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط