چهارشنبه 04 مهر 1403 - 23:56

کد خبر 642011

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 21:39:15


افتتاح خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه در دیشموک


صدا و سیما/ خوابگاه شبانه روزی خرد ۳ دیشموک با مشارکت مالی دولت و خیران مدرسه ساز به بهره برداری رسید.

سیدرضا حسینی نیک، مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان عنوان کرد: برای ساخت این خوابگاه ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و خیرین هزینه شده است.
حسینی نیک با بیان اینکه خانم‌ها گیتی نژاد و مطهری از خیرین مدرساز در ساخت این مدرسه مشارکت داشتند افزود: این مجتمع آموزشی در دو طبقه با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.
جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک نیز با اشاره به گستردگی روستا‌های بخش دیشموک و کمبود مدرسه متوسطه در بیشتر روستا‌ها گفت: بعضی از دانش آموزان منطقه کمتر برخوردار دیشموک به دلیل کمبود مدرسه در شهر درس می‌خوانند و بعضی از آنها به دلیل کمبود مدرسه متوسطه و نبود فضای آموزشی مناسب ترک تحصیل می‌کنند که با ساخت این خوابگاه این مشکل تا حدودی برطرف می‌شود.
زهرا گیتی نژاد مدیر موسسه جی تی و خیر حامی این خوابگاه نیز گفت: این موسسه تاکنون در ساخت ۵۹۶ مدرسه در ۲۶ استان کشور همکاری داشته است که حدود ۳۰ مدرسه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده است.
وی با بیان اینکه ساخت مدرسه و کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار از اولویت‌های این موسسه است افزود: از اینکه این مجتمع ساخته شده و در اختیار دانش آموزان برای ادامه تحصیل قرار گرفت خیلی خوشحالم و امیدوارم که از آسیب‌های اجتماعی مثل ترک تحصیل و سایرآسیب‌ها جلوگیری شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط