چهارشنبه 04 مهر 1403 - 23:47

کد خبر 642016

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 21:44:23


اذعان رئیس شورای شهر به کمبود سرویس‌بهداشتی در زنجان


تسنیم/ رئیس شورای شهر زنجان از کمبود سرویس‌بهداشتی در زنجان انتقاد کرد و گفت: برای رفع این کمبود برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

منصور مرادلو، رئیس شورای شهر زنجان اظهار داشت: قبول داریم سرویس‌بهداشتی در زنجان کم است و حتی همان تعداد اندکی هم که وجود داشت مسئول نگهداری نداشت.

وی گفت: خوشبختانه در سال جاری برای مسئول نگهداری سرویس‌های بهداشتی بودجه پیش‌بینی شده و در مناطق یک و چهار به پیمانکار واگذار شده و در مناطق دو و سه نیز کارگر برای نگهداری از سرویس‌های بهداشتی پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای شهر زنجان ادامه داد: برای رفع کمبود سرویس بهداشتی در سطح شهر زنجان اقدامات خوبی در ماه‌های گذشته انجام شده است. سرویس بهداشتی مسجد جامع زنجان واقع در سبزه ‌میدان توسط شهرداری بازسازی و در اختیار عموم مردم گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: همینطور در نظر داریم سرویس‌های بهداشتی مساجد دیگری در مرکز شهر همچون مسجد سید فتح‌الله و مسجد آقاکاظم نیز را در اختیار بگیریم و شهروندان و مسافران بتوانند در اکثر ساعات روز از آن استفاده کنند. حتی اقلام بهداشتی نیز برای این کار پیش‌بینی شده است.

مرادلو مطرح کرد: در داخل پارک‌ها نیز برنامه داریم سرویس‌های بهداشتی احداث کنیم. برخی سرویس‌های بهداشتی  همانند میدان آزادی و میدان بسیج نیازمند بازسازی داشت و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سالانه تعدادی سرویس بهداشتی احداث خواهد شد تا سرانه سرویس‌های بهداشتی در زنجان بهتر شود گفت: در سال‌های گذشته به این موضوع به خوبی توجه نشده بود ولی شورای ششم و شهرداری زنجان عزم جدی برای رفع این کمبود دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط