چهارشنبه 04 مهر 1403 - 23:55

کد خبر 642026

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 21:51:29


پیروانی: ما پرسپولیسیم


ورزش 3/افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس پس از برد سرخپوشان در کنار زمین مصاحبه‌ای را انجام داد و در ابتدای صحبتهایش با تبریک به بازیکنان پرسپولیس و خسته نباشید به استقلال اظهار داشت: سلام و عرض ادب خدمت هموطنان عزیزم، جا دارد درگذشت معدنچیان را تسلیت بگویم. به نظرم هر دو نیمه بازی خوبی بود و ما بهتر بازی کردیم. تبریک میگویم به هواداران در سراسر ایران و همچنین کادرفنی و بازیکنان. یک تشکری هم از میزبانی خوب اراک دارم و خداراشکر همه چیز ختم به خیر شد.
او در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس در اراک اظهار داشت: این چیزها در کتابها و خرافات است. فوتبال بازی کنی نتیجه میگیری و ما هم فوتبال بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.
پیروانی در خصوص غیبت اورونوف و العملود و مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: ما بازیکنان خوبی گرفتیم و هرکسی در زمین بازی میکند باید سر بگذارد. بازیکنانی که بازی نکردند هم اگر بود خوب بازی میکرد. ما پرسپولیس هستیم و قهرمان چند ساله ایرانیم، چند بازیکن را نداشاتیم و دیدید که خوب بازی کردیم.
مدیر قرمزها در مورد وضعیت اورونوف توضیح داد: کادرفنی ما خیلی زحمت می کشد و آنها باید تصمیم بگیرند اما فکر کنم به بازی بعدی برسد.
وی با اشاره به وضعیت استادیوم اراک توضیح داد: خوب بود. غیر از دو سه تا صحنه که هر سال هست و قشنگ نبود اما به نظرم هواداران تیمشان را تشویق کردند مخصوصا هواداران پرسپولیس. متاسفانه ما نمیتوانیم در آزادی بازی کنیم، این استادیوم برای ما افتخار است و ابهتی است و امیدوارم زودتر این ورزشگاه را درست کنند.
افشین پیروانی در خصوص عملکرد داوری گفت: به تیم داوری خسته نباشید میگویم. هر دو تیم زحمت خود را کشیدند و امیدوارم موفق باشند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط