یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 09:07

کد خبر 642326

پنج‌شنبه 05 مهر 1403 - 10:01:00


جرمی کلارکسون: خودروهای مدرن همگی مزخرف هستند!


پدال/ کلارکسون در طول مراسم پخش قسمت آخر گرند تور با حضور مخاطبین، به‌صراحت اظهار داشته که تمام خودروهای مدرن مزخرف هستند.
 
آیا جرمی کلارکسون پس از ۳۵ سال بررسی خودروهای مختلف، همچنان همان عشق را به خودروها دارد؟ این احتمالاً سؤالی است که خیلی از علاقه‌مندان می‌پرسند و پاسخ او نه است. او به‌صراحت گفته است که هم‌اکنون تمام خودروهای مدرن مزخرف هستند. کلارکسون اخیراً میزبان مراسم تماشای آخرین قسمت گرند تور بوده و برای حاضرین توضیح داده است که نمی‌تواند ۸۰ یا ۹۰ درصد از خودروهای امروزی را تشخیص دهد. وی گفته است:

من نمی‌دانم آن‌ها چه هستند. برایم مهم نیست. آن‌ها می‌گویند ما یک قوای محرکهٔ هیبریدی جدید داریم، هیچ اهمیتی برایم ندارد.

کلارکسون معتقد است که خودروهای قدیمی بهتر هستند زیرا وزن کمتری دارند. ب‌ام‌و M5 جدید مصداق بارز حرف اوست. این خودرو به یک سیستم هیبریدی حدود ۴۰۰ کیلوگرمی مجهز است و ۲.۵ تن وزن دارد که بیشتر از شورلت تاهو و فورد F150 است؛ بنابراین، شاید حق با کلارکسون باشد. کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند اوایل امسال شرکت تولید برنامه‌های تلویزیونی خود را پس از دو دهه سرگرم کردن ما منحل کردند اما این پایان گرند تور نخواهد بود زیرا آمازون برنامه‌هایی برای جایگزینی این سه مجری با افراد جدیدی دارد ولی جزئیات این کار هنوز مشخص نیست.

کلارکسون امیدوار است آمازون برای جایگزینی او، می و هموند، بجای چهره‌های مشهور از افراد تازه‌ای استفاده کند. وی با اشاره به اینکه خودشان هم هنگام شروع تاپ گیر چندان شناخته‌شده نبودند گفت:

آن‌ها باید جوان‌هایی را پیدا کنند که واقعاً ماشین‌ها را می‌شناسند و سپس آن‌ها را برای اجرای برنامه بفرستند. من امیدوارم آمازون این کار را انجام دهد. فقط چند نفر را پیدا کنید که ماشین‌ها را می‌شناسند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط