جمعه 06 مهر 1403 - 02:50

کد خبر 643132

پنج‌شنبه 05 مهر 1403 - 22:35:39


بررسی مشکلات منطقه شهر قائم با حضور نماینده مردم قم


صدا و سیما/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد بقیه الله(عج) منطقه شهر قائم مشکلات مردم این منطقه را بررسی کرد.

حجت الاسلام و السلمین قاسم روانبخش،‌ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد بقیه الله (عج) منطقه شهر قائم و دیدار چهره به چهره با مردم مسائل و مشکلات منطقه را با حضور مدیران استانی بررسی و دستور پیگیری تعدادی از مشکلات را داد.
نماینده مردم قم بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات مختلف این منطقه تاکید کرد و گفت: توسعه حمل و نقل عمومی در شهر و افزایش اتوبوس‌ها در این منطقه ضرورتی است که شهرداری باید به آن توجه کند.
حجت الاسلام روانبخش از پیگیری برای ساخت کتابخانه و تجهیز مساجد و سامان دهی خیابان و بوستان این منطقه خبر داد و گفت: رفع بیشتر مشکلات این منطقه نیازمند اعتبارات از سوی شهرداری و برخی دستگاه‌های اجرایی است که پیگیری تامین اعتبار در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی افزود: در خصوص کارخانه‌های آلاینده هم با همکاری محیط زیست و شهرداری پیگیری خواهد شد تا این کارخانه‌های از محدوده مناطق مسکونی به مناطق دیگر منتقل شود تا مردم منطقه از گزند آلاینده‌ها به دور باشند.
مشکلات ناشی از ریل راه آهن متروکه، تعیین تکلیف سکونتگاه غیر رسمی اسماعیل آباد، روشنایی معابر و بوستان ها، احداث فاضلاب، رفع مشکل املاک اوقاف، بازسازی مسجد ولی عصر (عج)، تعیین تکلیف کارخانه‌های آلاینده، نبود سالن‌های ورزشی مردم، کمبود نانوایی و کمبود آرد، احداث درمانگاه، تجهیز مساجد و احداث کتابخانه از مهمترین مشکلات و مطالبات مردم منطقه شهر قائم بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط