جمعه 06 مهر 1403 - 02:56

کد خبر 643162

پنج‌شنبه 05 مهر 1403 - 23:53:13


شب پرتنش در لالیگا؛ حمله تماشاگران به داور!


ورزش 3/کوینترو گونزالس، داور بازی اسپانیول و ویارئال، هنگام ترک زمین بازی مورد حمله قرار گرفت.
این حادثه پس از پایان بازی رخ داد، زمانی که داور قصد داشت به سمت رختکن برود. در این لحظه، کوینترو گونزالس از سوی تماشاگران مورد حمله قرار گرفت و شیئی به سمت او پرتاب شد. او بلافاصله به مهاجم اشاره کرد و تا زمانی که نیروهای امنیتی ورزشگاه به محل حادثه نرسیدند، تصمیم گرفت از جای خود تکان نخورد تا بتواند فرد مهاجم را به درستی شناسایی کند. مهاجم در همان لحظه دستگیر شد و خوشبختانه کوینترو گونزالس به سلامت زمین را ترک کرد.
این بازی از همان ابتدا با تنش بالایی همراه بود و دو تیم به طور مداوم بازی را قطع کرده و خطاهای زیادی مرتکب شدند. حساسیت بازی باعث شد که موقعیت‌های بحث‌برانگیز و جنجالی زیادی به وجود بیاید که داور نیز در بسیاری از آن‌ها تصمیمات دقیقی نگرفت.
این موضوع باعث افزایش تنش در بین هواداران شد، به ویژه برای هوادارانی که دیدند تیمشان بازی را از دست داده و بدون سه امتیاز از زمین خارج شد. باید دید که چه مجازاتی برای اسپانیول در نظر گرفته خواهد شد، زیرا پرتاب شیء به سمت داور می‌تواند عواقب جدی داشته باشد.
به نظر می‌رسد جسمی به سمت این داور پرتاب شد یک بطری پر یا نیمه پر است و در صورت برخورد با او ممکن بود او را با مصدومیت شدیدی مواجه کند.
این بازی در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود ویارئال به پایان رسید و اسپانیول در خانه‌اش بازنده بازی شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط