جمعه 06 مهر 1403 - 02:51

کد خبر 643168

جمعه 06 مهر 1403 - 01:09:55


اظهارنظر عجیب مورایس درباره نکونام


ورزش 3/سرمربی سپاهان در پایان نشست مطبوعاتی امروز خود پیش از بازی تراکتور از رویکرد کلی رسانه‌ها، هواداران و شاید پیشکسوتان سپاهان نسبت به عملکرد تیم به نرمی انتقاد کرد.
 ژوزه مورایس یک حسن بزرگ دارد و آن، برگزاری نشست‌های مطبوعاتی جالبی است که در آن مثل‌ها و حکمت‌های جالب توجهی از فوتبال در آن ارائه می‌شود؛ چیزی که مورایس پس از سال‌ها تجربه در فوتبال اروپا و گشتن سراسر دنیا کاملا در آن استاد شده است.
مورایس که تیمش را آماده مسابقه بسیار حساس مقابل تراکتور می‌کند که یک دربی بزرگ در فوتبال ایران پس از دربی تهران محسوب می‌شود، در شرایطی که قصد داشت نشست مطبوعاتی را ترک کند، برای دقایقی سرپا درباره موضوع عدم حمایت از باشگاه سپاهان توسط هواداران و پیشکسوتان، قدیمی‌ها و وابستگان باشگاه صحبت کرد و آن را با موضوع جواد نکونام در استقلال مقایسه کرد که با وجود شکست مقابل پرسپولیس هنوز حامیانی دارد؛ این احساسی است که احتمالا ژوزه آن را در سپاهان لمس نکرده و الا درباره آن صحبت نمی‌کرد.
مورایس که با وجود صدرنشینی در لیگ به‌دلیل یک شکست در لیگ قهرمان آسیا مورد انتقاد هواداران است، در این باره حرف‌های جالبی به زبان آورده که عینا آن را با هم مرور می‌کنیم:
* من نمی‌خواهم زیاد راجع‌به اسم‌ها صحبت کنم، ولی چیزی که هست ما اینجا بازیکن‌های خوبی داریم. به تیم‌های دیگر رفته‌اند، پس حتی لیاقت این را دارند که آنجا هم موفق باشند. ما نمی‌توانیم اینجا بگوییم این بازیکن خوب نیست برای اینکه از تیم دیگری به تیم ما آمده است. وقتی اینجا آمده‌اند ما باید صحبت کنیم، بگوییم این خوب نیست، این بد است.

* شاید بازیکنان هنوز وفق پیدا نکرده باشند، ولی تا سه ماه آینده بازیکن متفاوتی خواهد بود، شاید هم نه. ولی چیزی که هست همه چیز می‌تواند اینجا اتفاق بیفتد‌. فقط تنها چیزی که هست و تنها کاری که ما می‌توانیم بکنیم این است که از بازیکن خودمان حمایت و دفاع کنیم‌.
* روراست بگویم دیروز در تلویزیون دیدم، خیلی خیلی خوشحال بودم که می‌بینیم یک نفر بین دو نیمه بازی دیروز از جواد نکونام دفاع می‌کرد. کسی بوده که در استقلال بوده و آن شخص این نظرات را می‌داده.
* امیدوارم که در سپاهان یک نفر را داشته باشیم که همانطور که آن افراد استقلال و جواد نکونام را حمایت کردند، اینجا بیاید و سپاهان را حمایت کند. چرا ما این کار را انجام نمی‌دهیم؟ در سر این شلیک می‌کنیم و در سر آن شلیک کنیم، بازیکن خوب نیست، مدیرعامل خوب نیست، پس هیچکس خوب نیست.
* آدم‌های فوق‌العاده‌ای اینجا هستند. اینجا یکی از بهترین شهرهای ایران است، افراد باهوش اینجا هستند. نمی‌توانیم مدام بد بگوییم، باید از چیزی که داریم دفاع کنیم.
* ایران یک کشور فوق‌العاده است، خیلی چیزها داریم که همچنان می‌توانیم انجام بدهیم و ظرفیتش را داریم، اما کشور شماست. بقیه بهتر هستند؟ ما بهتریم، ما می‌توانیم بهتر هم باشیم. مثل این می‌ماند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط