شنبه 07 مهر 1403 - 13:03

کد خبر 644391

شنبه 07 مهر 1403 - 10:53:06


عصبانیت پپ از آرتتا: از این به بعد با تو می‌جنگم!


ورزش 3/پپ گواردیولا از اظهارات مطرح شده از سوی میکل آرتتا بسیار عصبانی است و پیام تندی را برای او ارسال کرد.به نظر می‌رسد که تنش و درگیری به وجود آمده بین دو باشگاه منچسترسیتی و آرسنال پس از دیدار هفته گذشته قرار نیست به این زودی تمام شود و حالا کار به سرمربی دو تیم رسیده است که همیشه رابطه خوبی با هم داشتند و پیش از این تجربه کار در کنار یکدیگر را هم داشتند.
آرتتا چند روز قبل در واکنش به انتقادات از سبک دفاعی تیمش در بازی برابر سیتی و استفاده از هنرهای سیاه با طعنه به اتهامات مطرح شده علیه سیتی گفته بود: «من پیش از این در سیتی حضور داشتم. چهار سال در این تیم بودم و همه اطلاعات لازم را دارم. پس می‌دانم چه خبر است. باورم کنید!»
این اظهارات خشم گواردیولا را به همراه داشت و او روز گذشته به خبرنگاران گفت: «آرتتا باید دفعه بعد خیلی واضح‌تر بگوید که منظورش دقیقا چیست. ما می‎‌دانیم که در طول آن چهار سال در اینجا چه اتفاقاتی رخ داده است. شاید او درباره ۱۱۵ اتهام وارد شده به سیتی اطلاعاتی دارد و چیزهایی می‌داند که من نمی‌دانم
با توجه به رابطه خوبی که بین ما هست، دفعه بعد او باید دقیقا بگوید که منظورش از حرفی که زد چه بوده است. گابریل (مدافع آرسنال) پس از پایان بازی حرف درستی زد. این جنگ است و ما باید حریف را تحریک کنیم. در نهایت چه کاری می‌توان کرد؟ دنبال جنگ هستی؟ پس از حالا ما هم می‌جنگیم!»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط