شنبه 07 مهر 1403 - 15:47

کد خبر 644465

شنبه 07 مهر 1403 - 11:40:13


شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه تا پایان سال


تسنیم/ مدیریت کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، گفت: ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در بخش اداری، درمانی، آموزشی و عمومی تا پایان سال شناسایی می‌شوند.

افشین یگانه، مدیریت کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در زمینه ساختمان‎های ناایمن کارگروهی در حوزه معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه تشکیل شده که دبیر آن اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار داشت: از سال گذشته شناسایی ساختمان‌های ناایمن در سه حوزه ساختمان‌های اداری، ساختمان‌های درمانی و ساختمان‌های آموزشی و عمومی آغاز شده و امیدواریم امسال به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه شناسایی ساختمان‌های اداری ناایمن به اتمام رسیده است، عنوان کرد: با بررسی انجام شده عمده ساختمان‌های شناسایی شده قابل مقاوم‌سازی و بازسازی هستند و تنها دو ساختمان مربوط به تأمین اجتماعی نیاز به تخریب و بازسازی دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تشکیل یک شعبه ویژه در دادسرا به منظور رسیدگی به گودبرداری‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: شهرداری باید  جدیت بیشتری در برخورد با تخلفات داشته باشد، زیرا تا زمانی که برخورد وجود نداشته باشد وضعیت ساخت و ساز در کرمانشاه به همین صورت خواهد بود.
یگانه با بیان اینکه شهرداری در گذشته نظارت استصوابی مناسبی بر ساخت و سازها نداشته است، افزود: با  اقدامات استانداری و دستگاه قضا میزان ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه پنج شهر کرمانشاه بسیار کاهش یافته و امیدواریم با اقدامات انجام شده به صفر برسد.
وی با اشاره به اینکه ساختمان‌های غیرمجاز قبل از بهره‌برداری باید توسط شهرداری قلع و قمع شود، گفت: بیش از 10 سال از مطالعات طرح تفصیلی شهر کرمانشاه می‌گذرد و برای نتیجه‌گیری مناسب مطالعات جدید در حال انجام است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط