شنبه 07 مهر 1403 - 15:46

کد خبر 644621

شنبه 07 مهر 1403 - 13:31:01


بازگشت ستاره دربی به زندگی عادی


ورزش 3/سعید مهری روزهای فوق العاده‌ای را پس از دربی ۱۰۴ تجربه می‌کند.
 سعید مهری به عنوان آخرین خرید تابستانی پرسپولیس به طور رسمی معرفی شد. در حالی که این بازیکن سالهای زیادی در استقلال بازی کرده بود، هواداران این تیم از انتقالش به پرسپولیس ناراحت نشدند و بیشتر واکن‌های آنها در فضای مجازی طنز و کنایه آمیز بود‌.
با این حال سعید مهری بازیکنی شد که در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس در سرنوشت دربی پایتخت تاثیر مستقیم گذاشت و با گرفتن پنالتی از رامین رضاییان، بازیکن اسبق پرسپولیس تقابل یاغی‌ها را به سود خود کرد.
باشگاه پرسپولیس با دادن شماره ۲۷ به سعید مهری که زمانی بر تن رامین رضاییان بود از روز اول حضور این هافبک در باشگاه به نوعی به رامین کنایه زد و با اتفاقات دربی ۱۰۴، پوستر یاغی را برای سعید مهری طراحی و منتشر کرد.
با این حال سعید مهری که شخصیت آرام و بی حاشیه‌ای دارد احتمالا دیگر به این کری‌خوانی‌ها توجه نخواهد کرد و با انگیزه زیاد برای درخشش در پرسپولیس تمرین خواهد کرد.
مهری امیدوار است این هفته اولین بازی خود در لیگ نخبگان را با پیراهن پرسپولیس برابر پاختاکور تجربه کند. حالا خون قرمز در رگ‌های مهری جاریست و او با محبوبیت زیاد پس از دربی میان پرسپولیسی‌ها به کار خود ادامه می‌دهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط