شنبه 07 مهر 1403 - 15:45

کد خبر 644641

شنبه 07 مهر 1403 - 15:48:00


کشف بیش از ۱۸۶ هزار قلم انواع داروی قاچاق در اردبیل


ایرنا/ فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۱۸۶ هزار و ۲۰۱ قلم انواع داروی قاچاق و غیرمجاز توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در اردبیل خبر داد.

سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی دارو در انباری واقع در میدان سرچشمه شهر اردبیل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی گفت: مأموران پلیس با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۱۸۶ هزار و ۲۰۱ قلم انواع داروی قاچاق و غیر مجاز شدند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه داروهای کشف شده با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود، اضافه کرد: کارشناسان ارزش این داروهای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
تقوی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، بیان کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط