دوشنبه 09 مهر 1403 - 13:48

کد خبر 646994

دوشنبه 09 مهر 1403 - 11:50:35


فرناندز، چهارمین کاپیتان اخراجی یونایتد در اولدترافورد


ایسنا/هافبک پرتغالی به چهارمین کاپیتان تاریخ منچستریونایتد تبدیل شد که در ورزشگاه اولدترافورد کارت قرمز مستقیم دریافت می‌کند.
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، در دیدار هفته ششم لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام، مهمان لندنی یونایتد، با کارت قرمز داور روبه‌رو شد. هافبک پرتغالی چهارمین کاپیتان یونایتد است که در یک بازی لیگ برتری در ورزشگاه اولدترافورد اخراج می‌شود. پیش از او روی کین (مقابل منچسترسیتی در آوریل ۲۰۰۱)، نمانیا ویدیچ (مقابل لیورپول در مارس ۲۰۱۴) و وین رونی (مقابل وستهم در سپتامبر ۲۰۱۴) به عنوان کاپیتان یونایتد اخراج شدند.
اخراج نداشت؟
برونو فرناندز در پایان بازی یکشنبه گفت که به دلیل خطای خطرناک روی جیمز مدیسون سزاوار دریافت کارت قرمز داور نبود: «هیچکس نمی‌خواهد اخراج شود چون احساس خوبی ندارد. خطای من هرگز کارت قرمز نداشت. حتی جیمز مدیسون هم وقتی از جایش بلند شد، گفت این خطا کارت قرمز نداشت. اگر این خطا کارت قرمز دارد، باید به خیلی از خطاهای دیگر در فوتبال نیز کارت قرمز داد. داور باید کارت زرد می‌داد. نمی‌دانم چرا VAR مداخله نکرد.»
او افزود: بازی را خوب شروع نکردیم و وقتی کارت قرمز گرفتم خیلی از نظر روحی تیم دچار لطمه شد. همینجا از بازیکنان عذرخواهی می‌کنم. فکر می‌کنم آنها خیلی خوب عمل کردند. بدیهی است که ما بعد از 10نفره‌شدن دو گل دیگر دریافت کردیم اما پوشاندن تمام فضاها با یک بازیکن کمتر دشوار بود و من واقعا به تیم افتخار می‌کنم.
به نظر می‌رسید فرناندز هنگام تلاش برای گرفتن توپ لیز خورد و سپس پایش را بلند کرد و ساق پای مدیسون را هدف گرفت. کریستوفر کاوانا داور بازی نیز بلافاصله به او کارت قرمز نشان داد. این بازیکن ۳۰ ساله پرتغالی از سال ۲۰۲۰ برای منچستریونایتد بازی می‌کند و در این فصل ۹ بازی برای تیمش انجام داده و چهار پاس گل را نیز به ثبت رسانده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط