دوشنبه 09 مهر 1403 - 16:02

کد خبر 646998

دوشنبه 09 مهر 1403 - 11:52:00


انگاپت لیگ والیبال فرانسه را به هم ریخت


ایسنا/حضور ارزشمندترین بازیکن والیبال دنیا در لیگ کشورش با شور و شوق زیادی همراه شده است.
اروین ان‌گاپت پس از ۱۳ سال تصمیم گرفت به کشورش بازگردد. او در فصل جدید برای تیم آلترنا بازی خواهد کرد. بازگشت او شور و شوق زیادی را در فرانسه به پا کرد و واکنش طرفداران و رسانه‌ها به این انتقال بسیار زیاد بود. فرانسوا گارو، رئیس باشگاه آلترنا، تاکید کرد که به خدمت گرفتن این ستاره بی‌چون‌وچرای والیبال اتفاق بسیار ارزشمندی هم در زمینه ورزشی و هم در بازاریابی به همراه داشت.
به نوشته سایت siatka، چند وقت پیش حتی گفته شد که این بازیکن ممکن است در پلاس‌لیگای لهستان بازی کند ولی این اتفاق رخ نداد و او در نهایت تصمیم گرفت به کشورش بازگردد و راهی آلترنا شود. شاید او علاقه خاصی به این باشگاه دارد چون پدرش در فاصله سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ مربی این تیم بود.
اروین ان‌گاپت یکی از بزرگترین ستاره‌های ورزش فرانسه است. اگرچه والیبال هرگز به اندازه فوتبال در فرانسه محبوب نبوده ولی ان‌گاپت که در دو المپیک اخیر به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد، حتی با کیلیان ام‌باپه مقایسه شده است. بازگشت او به لیگ فرانسه شور و هیجان واقعی را بین هواداران والیبال به پا کرده است. تی‌شرت‌های با نام او فروش زیادی داشته و علاقه رسانه‌ها و اسپانسرها به لیگ والیبال فرانسه به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است.
گارو گفت: در ۴۸ ساعت به اندازه دو سال گذشته تی‌شرت‌هایی با نام او را فروختیم. این بسیار چشمگیر است و چیزی که در والیبال سابقه نداشته. برخی از اسپانسرهایی که قبلا برای همکاری با ما مردد بودند، می‌خواهند قراردادشان را تمدید کنند. اخیراً یکی از اسپانسرهای المپیک مارسی نیز با من تماس گرفت و تمام بلیت‌ها در عرض دو ساعت فروخته شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط