دوشنبه 09 مهر 1403 - 14:55

کد خبر 647058

دوشنبه 09 مهر 1403 - 14:10:00


بلوار دفاع مقدس شیروان بازگشایی شد


ایرنا/ طرح بازگشایی بلوار دفاع مقدس(حدفاصل چهاراره فلسطین تا جاده خانلق) بزرگترین طرح شهرداری شیروان از لحاظ حجم کار و اعتبار امروز (دوشنبه) با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.

مسعود الهی، معاون عمرانی شهرداری شیروان در آیین افتتاح طرح اظهار کرد: طرح بلوار دفاع مقدس به طول یک هزار و ۵۰۰ متر در عرض ۵۰ متر و ۷۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: عملیات آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری طرح از ۶ ماه گذشته شروع شد و اکنون به اتمام و قابل بهره برداری است.

وی افزود: بازگشایی تقاطع چهار راه دفاع مقدس و فلسطین، اجرای طرح تفصیلی شهر، کاهش مسیر ۱.۵ کیلومتر در عرض ۵۰ متر، کاهش ترافیک و هدایت ماشین های سنگین تمام روستاها از خانلق به سمت میدان معلم و خروج آن از مهم ترین اهداف اجرای طرح است.

معاون عمرانی شهرداری شیروان اضافه کرد: هفت باب منزل مسکونی برای اجرای این طرح تملک و تخریب و چهارقطعه زمین مزروعی تعریض شده و ۵۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی ۷۸ هزار و ۱۵۰ مترمربع زیرسازی و تسطیح، ۲۱ هزار مترمربع آسفالت، اجرای عملیات خاکی به میزان ۲۵ هزار و ۴۵۵ مترمکعب، ۲۱۰ متر لوله گذاری جهت هدایت آب های سطحی، کاشت ۳۰۰ اصله درخت و نصب هشت تابلو بتنی مزین به تصویر شهدا از جمله اقدامات انجام شده برای طرح است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط