دوشنبه 09 مهر 1403 - 17:02

کد خبر 647091

دوشنبه 09 مهر 1403 - 12:47:16


علی نظرزاده: الوکره را دست کم نمی‌گیریم


ورزش 3/سرمربی ایرانی روشن کولاب تاجیکستان می‌گوید این تیم فریب نمایش الوکره مقابل تراکتور را نخواهد خورد.
  علی نظرزاده در آستانه دومین دیدار روشن کولاب در لیگ قهرمانان دو آسیا در گفتگویی با ورزش سه گفت: الوکره قطر تیم کاملا شناخته شده‌ای است که نیاز به تعریف ندارد. به نظر من بازی خیلی سختی برای ما خواهد بود. آنها خارجی‌های خوبی دارند و مطمئنم که بازی خوبی نیز خواهد شد.
او افزود: قطعا شرایط دو تیم به لحاظ بودجه و زیرساخت متفاوت است اما فوتبال رو ندارد. ما هر آنچه که باید انجام بدهیم را در هفته های اخیر برای آماده‌سازی روشن انجام داده‌ایم ولی اینکه تا چه اندازه برابر این تیم قطری موفق باشیم به تلاش تیمی باز خواهد گشت.
سرمربی ایرانی روشن کولاب به بازی الوکره مقابل تراکتور اشاره کرد و گفت: قطعا الوکره آن تیمی که برابر تراکتور ایران مشاهده کردید نیست. آنها در آن بازی نیمه اول هرگز خوب نبودند اما نیمه دوم کارهای ترکیب فوق‌العاده‌ای داشتند که گوشه‌ای از توانشان را نشان داد. آنها با انگیزه به تاجیکستان خواهند آمد همانطور که ما هم پس از تساوی در هفته اول، با انرژی مضاعفی پای در میدان خواهیم گذاشت.
نظرزاده در خصوص دیگر تیم این گروه که موهان باگان هند است نیز عنوان کرد: ما در بازی اول با این تیم در هند به تساوی بدون گل رسیدیم. تصور ما برای آن بازی، رقابت با یک تیم کاملا هندی بود اما دیدیم که 95درصد بازیکنان آنها اروپایی هستند و حتی بر روی نیمکت نیز بازیکنان اروپایی دارند. رقیب ما در هند هوای فوق شرجی آنجا بود که نمی‌شد نفس کشید و هر تیمی به آنجا برود باید با این شرایط دست و پنجه نرم کند.
سرمربی ایرانی روشن در خصوص خبر عدم سفر موهان باگان به تبریز گفت: من تازه چنین خبری را شنیدم. واقعا معنای این رفتار را درک نکرده‌ام و مثل همه متعجب هستم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط