دوشنبه 09 مهر 1403 - 17:57

کد خبر 647180

دوشنبه 09 مهر 1403 - 13:59:00


دستگیری قاچاقچی ۳۸ساله با ۶ کیلو هروئین


فارس/ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۶ کیلوگرم هروئین در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: دراین‌رابطه یک قاچاقچی ۳۸ دستگیر شد.

علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی قضائی، با اقدامات همه‌جانبه و تعقیب و مراقب نامحسوس متهم، خودروی پژو 206 قاچاقچی مذکور را حین انتقال مواد مخدر در شهر رودبار متوقف کردند.

وی از کشف ۶ کیلوگرم هروئین در بازرسی این خودرو خبر داد و تصریح کرد: قاچاقچی ۳۸ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه مواد مخدر، بلای خانمان‌سوز و اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی بوده که با تحمل خسارات مالی و جانی بی‌وقفه، بیشترین میزان مواد مخدر غیرقانونی را از چرخه منافع سوداگران مرگ خارج کرده و بخشی از جامعه جهانی را از ابتلا به اعتیاد محفوظ داشته است.

احمدپور با بیان اینکه پلیس با توزیع‌کنندگان مواد افیونی که در کمین خانواده‌ها و جوانان نشسته‌اند مبارزه قاطع می‌کند، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت این‌گونه افراد مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های 110 پلیس اطلاع‌رسانی کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط