سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 01:53

کد خبر 647729

دوشنبه 09 مهر 1403 - 21:56:42


پایان قدرت‌نمایی اراذل و اوباش شهرری


ایرنا/ فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری عاملان قدرت‌نمایی و تخریب خودروهای شهروندان گفت: به‌ تمامی اوباش و سود جویانی که سودای ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای مردم را دارند، اعلام می‌کنم که برخورد قاطعانه‌ای با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری عصر دوشنبه با اشاره به دستگیری عاملان قدرت‌نمایی و تخریب چندین دستگاه از خودروهای شهروندان شهرری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اراذل‌ و اوباشی که در پی قدرت‌نمایی اقدام به تخریب چندین دستگاه خودروی شهروندان در دولت‌آباد کرده بودند برای بازسازی صحنه به محل ارتکاب جرم در محدوده محله شهادت بازگردانده شدند.
وی با اشاره به دستگیری پنج عامل تخریب خودروی شهروندان با قمه افزود: این اوباش ساعت یک بامداد یکم مهرماه در محدوده محله شهادت در دولت‌آباد شهرری با استفاده از قمه و شمشیر خودروهای پارک شده را تخریب کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: این افراد سابقه‌دار به‌محض تخریب خودروها از صحنه متواری شدند؛ اما بلافاصله سه نفر از آن‌ها دستگیر شدند و پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.
وی ادامه داد: ۲ نفر از اراذل‌ و اوباشی که متواری شده بودند با دستور قضایی در کمترین زمان توسط پلیس اطلاعات در مخفیگاه خود با اقدام ضربتی دستگیر شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط