سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 02:02

کد خبر 647823

دوشنبه 09 مهر 1403 - 23:16:27


شهردار: طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد تعیین تکلیف می‌شود


ایرنا/ شهردار بجنورد گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری این شهر از جمله ارمغان، مجتمع هماگ، طلای سفید و کیش اوریناک به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

سید محمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد عصر دوشنبه در جلسه شورای شهر بجنورد اظهار کرد: طرح مجتمع طلای سفید یکی از ارث‌های ۱۳ ساله‌ای است که مشکل آن تاکنون حل نشده است، قسمتی از آن که راه‌اندازی شده با اخذ مجوزات لازم در خصوص ایمنی آتش‌نشانی و مصالح ایمنی مجوز صادر شده است.
وی افزود: در صورت ایجاد تبعات اجتماعی، شهرداری آمادگی پلمب را برای این مجموعه دارد اما با توجه به فعالیت واحدهای تجاری زیادی در این مکان چاره کار این نیست، براساس تصمیم گیری های صورت گرفته طرح غربی سهم شهرداری پس گرفته خواهد شد و برای مجموعه شرقی می توان مجوز صادر کرد.
شهردار بجنورد اضافه کرد: تاکنون تمام موضوعات به نفع سرمایه گذار رقم خورده است ولی سعی خواهیم کرد مشکل مجموعه طلای سفید زودتر از طرح هماگ حل شود.
عضو شورای شهر بجنورد گفت: مجتمع طلای سفید بدون اخذ پایان کار از شهرداری، همچنان از آن بهره برداری و استفاده صورت می گیرد.
اعظم السادات افشین فر اظهار کرد: طرح های سرمایه گذاری این مجموعه که در حال استفاده است باید زودتر تعیین تکلیف شود زیرا که چنانچه اتفاقی در آن رخ دهد شهرداری خسارت خواهد دید.
وی ضمن انتقاد از طرحی واقع در چهار راه مخابرات و شهید که تمام ملک مسکونی به تجاری تبدیل شده است افزود: این خود تخلف است و تا به این مرحله شهرداری هیچ اقدام و برخوردی برای آن انجام نداده و انتظار می رود زودتر نسبت به آن پیگیری های لازم انجام شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط