سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 01:58

کد خبر 647825

دوشنبه 09 مهر 1403 - 23:19:06


رئیس دانشگاه آزاد همدان: ساخت مسکن اساتید و کارکنان در دستور کار است


ایرنا/ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه ۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن اساتید و کارکنان در اختیار داریم،گفت: هم‌اکنون مذاکراتی با مسکن و شهرسازی برای اخذ مجوزهای لازم در این خصوص داشته‌ایم.

غلامرضا خاکساری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه ساخت مسکن یکی از مطالبات جدی کارکنان و اساتید است اظهار کرد: این زمین در انتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به سمت زمین‌های مسکن پرواز قرار دارد و پیگیری‌ها برای اخذ مجوزهای لازم در حال انجام است.
وی بیان کرد: بخشی از زمین بلاء استفاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز در ورودی دانشگاه قرار دارد که پیگیری لازم برای دریافت مجوزهای آن از سوی مسکن و شهرسازی در حال انجام است.
خاکساری با تاکید بر اینکه برخورداری از مسکن حق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان است، گفت: در حال حاضر ۲۲۰ نفر استاد در رشته‌های مختلف تحصیلی و نیز ۴۰۰ کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی همدان فعالیت دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان یادآور شد: دانشگاه همه تلاش خود را برای تامین امکانات رفاهی استادان و کارکنان به کار می‌گیرد و به دنبال تاسیس تعاونی مسکن برای اعضا هستیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط