سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 15:03

کد خبر 648340

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 13:31:00


۳۵ مدرسه در مجموعه مسکن ملی قم ساخته می‌شود


باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: اداره‌کل نوسازی مدارس در چشم‌انداز خود ۳۵ مدرسه برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن قم در نظر گرفته است.

حسین زنجیرانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به میزان تأمین زیرساخت‌های فضای آموزشی برای نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: در طرح جدید نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی به این‌گونه است که نسبت به پروژه‌های پیشین ایرادات و مشکلات برطرف شده است.
زنجیرانی در تشریح اقدامات تأمینی لازم در زمینه زیرساخت‌های آموزشی نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: در پروژه‌های جدید مسکن تمام سرانه‌ها به جهت شبکه‌های معابر، توزیع خدمات و ... پیش‌بینی و تأمین شده است. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: در مقوله‌ فضای آموزشی اخیرا با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس از شورای عالی اقتصاد ترک تشریفاتی دریافت و پیمانکار نیز انتخاب شد. اداره‌کل نوسازی برای تعداد ۳۵ مدرسه، یک قرارداری در حدود یک همت منعقد نمود.
وی عنوان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی متعهد شد که ۵۰ درصد از مبلغ این قرارداد را بتواند متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکنی را از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن پرداخت کند. 
زنجیرانی تصریح کرد: در همین راستا ما اولین صورت وضعیت را ارسال کردیم و در فرآیند پرداخت صندوق ملی مسکن قرار گرفته است و با توجه به پرداخت، سرعت ساخت مدارس نیز بیشتر خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط