سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 21:08

کد خبر 648712

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 16:39:22


تجمع بوشهری‌ها فردا برای محکوم کردن صهیونیست‌ها


ایرنا/ فرماندار بوشهر گفت: بوشهری‌ها برای بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله و شماری از فرماندهان حزب الله و محکوم کردن صهیونیست‌های تروریست در ساحل خلیج فارس تجمع می‌کنند.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر اظهار کرد: در سراسر نقاط ایران و برخی از کشورهای اسلامی مراسم‌هایی به همین مناسبت‌ها برگزار شده و شهرستان بوشهر نیز از بدو این حادثه مراسم‌های باشکوهی برگزار کرده است.
وی بیان کرد: این مراسم‌ها از سوی مقام‌های مختلفی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نیروهای مسلح و شورای قضایی استان بوشهر برگزار شده است.
فرماندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برگزاری تجمع امت حزب الله در کنار دریای خلیج فارس، تصمیم گرفته شد این اجتماع بزرگ ساعت ۲۰ روز چهارشنبه( فردا ) در میدان شهید رئیسعلی دلواری و با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار شود.
رحیمی ادامه داد: به همین منظور کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و اکثر کمیته‌ها نیز بنابر درخواست مردم به شکل مردمی مدیریت می‌شود.
وی گفت: پیش از این مراسم نیز رژه موتورسواران جوان شهر بوشهر برگزار می شود و یک خودرو نیز به صورت نمادین ساعت و جزییات برگزاری مراسم را اطلاع رسانی می‌کند.
فرماندار بوشهر عنوان کرد: اجتماع بزرگ بوشهری‌ها در محکومیت ترور «شهید حسن نصرالله» و شماری از فرماندهان همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود تا تجمعی باشکوه و در شان خور شهدای مقاومت برگزار شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط