سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 22:48

کد خبر 648938

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 20:55:00


خبر خوش برای والدین؛ اعمال محدودیت زمانی در بازی فورتنایت امکان‌پذیر شد


زومیت/ با قابلیت جدید فورتنایت می‌توانید تعیین کنید فرزندان شما هر روز چه مدت‌ مجاز به اجرای بازی باشند.
 
خبر خوش برای والدینی که نگران مدت زمان بازی فرزندانشان در فورتنایت هستند، اینکه اپیک گیمز قابلیت مدیریت زمان مجاز را برای اجرای بازی اضافه کرده است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید به‌صورت دقیق بر مدت‌زمانی که فرزندتان صرف بازی فورتنایت می‌کند، نظارت کنید.

کنترل‌های جدید در فورتنایت به والدین اجازه می‌دهند حداکثر مدتی که فرزند آن‌ها در هر روز می‌تواند بازی کند، تعیین کنند. همچنین، امکان انتخاب بازه‌های زمانی مجاز برای بازی و حتی تعیین اینکه فرزندشان بتواند برای تمدید زمان بازی درخواست دهد، وجود دارد.

 EpicGames
درصورتی فعال‌سازی محدودیت زمانی در فورتنایت، ۳۰ دقیقه مانده به پایان زمان مجاز به کاربر هشدار داده می‌شود. این زمان صرف‌نظر از اینکه فرزند شما در کدام بخش از فورتنایت مشغول به بازی باشد محاسبه می‌شود. ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به Battle Royale و Lego Fortnite و بخش‌هایی اشاره کرد که سازندگان محتوا با استفاده از ابزار Unreal Editor for Fortnite ساخته‌اند.

والدین همچنین می‌توانند ازطریق پنل گزارش‌های زمانی (Time Reports dashboard) در فورتنایت، جزئیات مربوط به مدت‌زمان بازی فرزند خود را دقیق مشاهده کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط