سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 21:09

کد خبر 648721

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 16:45:37


ادعای مقام صهیونیست: حمله زمینی به بیروت روی میز نیست


باشگاه خبرنگاران/ یک مقام امنیتی صهیونیست ادعا کرد که هنوز درگیری بین ارتش اشغالگر و حزب الله به صورت زمینی در نگرفته است و تهاجم به بیروت روی میز نیست.
 

یک مقام امنیتی رژیم تروریستی اسرائیل در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی ان ان ادعا کرد که هنوز هیچ درگیری زمینی بین ارتش اسرائیل و حزب الله صورت نگرفته است و تهاجم به بیروت روی میز نیست.

بر اساس گزارش آرتی، این مقام مسئول با ادعای اینکه عملیات زمینی شبانه ارتش اشغالگر در جنوب لبنان به منزله تهاجم یا حمله زمینی نیست، آن را حمله‌های محلی بسیار محدود و در محدوده عملیاتی توصیف کرد.

این مقام صهیونیست مدعی شد که هیچ درگیری زمینی بین ارتش اشغالگر و حزب الله صورت نگرفته است و از اظهار نظر در مورد اینکه آیا تانک های صهیونیستی شب گذشته وارد لبنان شده اند یا خیر و عمق پیشروی نیروهای اسرائیلی به داخل خاک لبنان  چقدر بوده است خودداری کرد.

ادعای این مقام صهیونیستی در حالی است که شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مدعی آغاز تهاجم زمینی به خاک لبنان شد اما شبکه المیادین تاکید کرد هیچ اثری از نفوذ نظامیان صهیونیست مشاهده نشد.

همچنین دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز درباره این تجاوز ادعایی به خاک لبنان، گفت: ما عملیات زمینی مشخصی را علیه اهداف حزب الله در نزدیکی مرز لبنان آغاز کردیم که این عملیات با پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای همراه است.

این سخنان در حالی است که شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل شهید حزب الله روز گذشته در سخنرانی تاکید کرد که شهادت سید حسن نصرالله به دلیل ابتکارات او در طی سال‌های متمادی رهبری این جنبش، خللی در عملیات‌های حزب الله علیه صهیونیست‌ها ایجاد نخواهد کرد. 

بنظر می‌رسد که رژیم تروریستی اسرائیل قصد حمله زمینی به لبنان را داشته است اما با مقاومت سرسخت نیروهای حزب الله روبرو شده و نتوانسته  کاری از پیش ببرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط