سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 21:10

کد خبر 648850

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 18:45:42


ترکیب سپاهان زیر و رو شد؛ 7 نفر بیرون!


ورزش 3/تیم فوتبال سپاهان شروع نه چندان خوبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و نخستین دیدارش مقابل الوحدات اردن را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت، اما امشب که میزبان استقلال تاجیکستان است، امید زیادی به کسب پیروزی و خروج از بحران هفته‌های اخیرش دارد.
سپاهان که طی سه دیدار اخیرش یک شکست در لیگ قهرمانان و یک تساوی و یک باخت در رقابت‌های لیگ برتر داشته، امیدوار است در بازی آسیایی امروز برابر استقلال تاجیکستان به برتری دست پیدا کند و شرایطش را بهبود ببخشد و ژوزه مورایس هم برای رسیدن به پیروزی، تصمیم گرفته تا 7 جابه‌جایی نسبت دیدار با تراکتور در ترکیب تیمش به وجود بیاورد.
هادی محمدی، صالح حردانی، آریا یوسفی، استیون انزونزی، مهدی لیموچی، کاوه رضایی و رضا اسدی، 7 بازیکنی هستند که برخلاف دیدار با تراکتور امشب در جدال مقابل استقلال تاجیکستان در ترکیب قرار نگرفته‌اند و فقط پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، محمد کریمی و محمدمهدی محبی در جمع نفرات اصلی باقی مانده‌اند.

ترکیب سپاهان مقابل استقلال تاجیکستان به شرح زیر است:
سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف، حسین گودرزی، برایان دابو، سید محمد کریمی، محمدمهدی محبی، رضا شکاری، جواد آقایی‌پور و ابوبکر کامارا


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط