سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 21:10

کد خبر 648873

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 19:12:41


نماینده مجلس: راهداران جان‌باخته حین خدمت در سروستان فارس شهید محسوب شوند


ایرنا/ نماینده مردم شهرستان‌های سروستان، کوار و خرامه استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: سه راهدار مجموعه راهداری شهرستان سروستان که حین خدمت جان باختند به عنوان شهید خدمت محسوب شوند.

غلامرضا توکل، نماینده مردم شهرستان‌های سروستان، کوار و خرامه استان فارس اعلام کرد: این حادثه شامگاه جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محور سروستان – شیراز روی داد و به دنبال انحراف یک دستگاه تریلی، سه نفر از راهداران حین امدادرسانی به خودرویی که دچار حادثه شده بود در اثر برخورد تریلی با آنها جان باختند.
او ادامه داد: از آنجا که این افراد مشغول خدمت بودند و حین انجام ماموریت جان باخته‌اند، لذا باید جزو شهدای خدمت محسوب شوند.
وی گفت: در خصوص جایگزین کردن نیرو به جای این عزیزان جان باخته نیز از وزیر نیرو تقاضا داریم که از طریق مراحل قانونی، نسبت به انجام این کار اقدام کند.
۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سه نفر از کارکنان راهداری سروستان حین انجام ماموریت در محور سروستان - شیراز دچار سانحه تصادف شده و جان باختند.
در این حادثه سه تن از راهداران این شهرستان که مشغول کمک به راننده یک خودرو وانت نیسان بودند در اثر انحراف یک دستگاه تریلی و برخورد با آنها جان خود را از دست دادند و یک راهدار دیگر نیز دچار مصدومیت شد.
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این سانحه راهداران ناصر مهدوی، سید احمد حسینی و حمید رضایی جان سپردند و یک راهدار به نام مهدی اسماعیلی که دچار آسیب شده بود نیز به بیمارستان منتقل شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط