سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 22:45

کد خبر 648906

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 20:01:09


قاچاقچیان کالا در لرستان افزون بر چهار میلیارد ریال جریمه شدند


ایرنا/ مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: قاچاقچیان کالا در شهرستان سلسله با تشکیل ۲ پرونده تخلفاتی به پرداخت چهار میلیارد و ۶۸۷ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال محکوم شدند.

علیرضا لطفی، مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی سلسله محموله قاچاق را از یک خودرو کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
وی افزود: این پرونده شامل قاچاق ۲۰۵ عدد انواع کیف، ۲۴ بسته مغزی قفل، ۳۵ عدد قفل، ۱۶۳ جفت دستکش کار و ۳۵ کیلوگرم پوشاک دست دوم به ارزش یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال بود که در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان رسیدگی شد.
وی عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از کالای کشف شده بود در مجموع سه میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
لطفی همچنین گفت: یک پرونده قاچاق کفش کتانی به ارزش ۴۵۴ میلیون و ۸۵۵ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سلسله رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز برشمرد و علاوه بر ضبط کالاها متخلف را به پرداخت ۴۵۴ میلیون و ۸۵۵ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
لطفی بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از کالای کشف شده بود ۴۵۴ میلیون و ۸۵۵ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و متهم در مجموع به پرداخت ۹۰۹ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط