چهارشنبه 11 مهر 1403 - 11:57

کد خبر 649170

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 07:43:40


آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده‌های شمال


فارس/ رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز شده و تا صبح شنبه ۱۴ مهرماه در جاده‌های شمال تداوم خواهد داشت.

یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به بازگشایی محور هراز، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده‌های شمال به‌صورت روان برقرار است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۱ و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ مهرماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی روز جمعه ۱۳ مهرماه به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج _چالوس و بالعکس ممنوع است، تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل اعمال شده و از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.

وی با اعلام اینکه از ساعت ۱۴ روز جمعه از ابتدای آزادراه تهران_ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، اضافه کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود.رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط