چهارشنبه 11 مهر 1403 - 17:50

کد خبر 649862

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 15:27:39


پیکر جوان گمشده شده در آبشار کمر دوغ کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد


ایرنا/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیکر جوان گمشده پس از ۶ روز در آبشار کمردوغ از توابع بخش قلعه رییسی در این استان پیدا شد.

کاظم فلاحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد دوست اظهار کرد: این جوان ۲۵ ساله روز جمعه ششم مهر ماه گم شده بود اما گزارش مفقود شدن او روز یکشنبه هشتم مهر به هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد ارائه شد.
وی بیان کرد: تیم ۶ نفره امداد کوهستان کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان ممکن جستجو برای یافتن این جوان که از اهالی استان خوزستان بوده را آغاز کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: امدادگران این تیم سه روز به مدت ۳۰ ساعت کار جستجو برای یافتن جوان یاد شده را انجام دادند که روز گذشته گوشی تلفن همراه او در نزدیکی آبشار کمردوغ پیدا شد.
فلاحی دوست خاطرنشان کرد: امروز تیم سه نفره غواصی استان برای یافتن این جوان به آبشار کمردوغ اعزام شد و پس از چند ساعت تلاش پیکرش را پیدا و تحویل خانواده اش دادند.
آبشار دوغ با ارتفاعی بیش از ۱۰۰ متر یکی از آبشارهای نمکی و بزرگ منحصر به فرد جنوب غربی کشور محسوب می شود که هر ساله بخاطر ویژگی های طبیعی و زیبایش میزبان گردشگران زیادی از مناطق مختلف کشور در طول سال است.
آبشار کمر دوغ در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر دهدشت ، مرکز شهرستان کهگیلویه ، ۱۵ کیلومتری شرق شهر قلعه رییسی و در کنار روستای کمر دوغ واقع شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط