چهارشنبه 11 مهر 1403 - 19:55

کد خبر 649999

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 17:46:49


شهریاری: دنبال استخدام مربی بزرگ خارجی برای استقلال هستیم


تسنیم/رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مراسم معارفه سرمربی موقت این تیم گفت، قصد استخدام یک مربی بزرگ خارجی را دارند.
به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز (چهارشنبه) با حضور احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه و سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت آبی‌پوشان برگزار شد.
پیش از شروع تمرین امروز، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: قبل از هر موضوعی یک بار دیگر از تلاش‌های جواد نکونام بابت زحماتش در طول مدت حضور در کادر فنی استقلال تشکر می‌کنم. در فوتبال حرفه‌ای بروز این اتفاقات کاملاً طبیعی است، ولی ما قدردان زحمات او و همکاران محتر‌ش هستیم.
وی ادامه داد: شما جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستید. ما در مجموعه بزرگ استقلال به توانمندی تک تک شما اعتقاد داریم و معتقدیم شما می‌توانید دوباره به اوج بازگردید. با تلاش و کوشش فراوان به هواداران ثابت کنید اهمیت پیراهن استقلال را درک کردید و برای شادی آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهید کرد.
شهریاری خاطر نشان کرد: سهراب بختیاری‌زاده از امروز در کنار استقلال خواهد بود و مسئولیت فنی تیم را برعهده خواهد داشت. بختیاری‌زاده از سرمایه‌های فوتبال ماست و سابقه پوشیدن پیراهن پرافتخار استقلال را دارد، به همین علت در گفت‌وگو با او به نتایج مطلوبی رسیدیم و قطعاً حضورش برای تیم مثمرثمر خواهد بود.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: همین جا اعلام می‌کنم ما قصد استخدام یک مربی بزرگ خارجی را داریم تا استقلال با حضور یک مربی بزرگ بتواند اتفاقات خوبی را با توانمندی شما رقم بزند. بختیاری‌زاده هم به عنوان دستیار اول سرمربی خارجی در کادر فنی حضور خواهد داشت تا بتوانیم از توانمندی‌های فنی‌اش بهره مند شویم.
در ادامه سهراب بختیاری‌زاده، با تشکر از تلاش‌های کادرفنی سابق استقلال گفت: لازم می‌دانم از جواد نکونام تشکر کنم. او در طول این مدت برای استقلال زحمات زیادی کشید. به او بابت زحمات بی‌شائبه‌ای که برای نام استقلال متحمل شد، خسته نباشید می‌گویم. جایگاه امروز استقلال نه تنها موردپسند هواداران نیست، بلکه یقین دارم شما هم از اتفاقات این روزها راضی نیستید، اما در کنار هم یکدل و متحد تلاش می‌کنیم تا دوباره شادی و نشاط به جمع هواداران بازگردد.
بختیاری‌زاده افزود: بدون شک پتانسیل و انرژی تک تک شما می‌تواند زمینه موفقیت استقلال را ایجاد کند.
پس از پایان صحبت‌های شهریاری و سهراب بختیاری‌زاده، تمرین آبی پوشان زیر نظر کادر فنی برگزار شد و بازیکنان زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده، محمد نوازی، علی شیخ الاسلامی و بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط