چهارشنبه 11 مهر 1403 - 21:51

کد خبر 650008

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 17:58:12


عباسی: بهترین نمایش‌مان را مقابل سپاهان خواهید دید


ورزش 3/مدافع استقلال خوزستان مدعی است با فراموشی شکست تلخ برابر ملوان بندرانزلی با روحیه بالا به دنبال کسب امتیاز از سپاهان خواهند بود.
آرام عباسی مدافع باتجربه استقلال خوزستان با اشاره به بازی سنگین تیمش در جدال با ملوان بندرانزلی گفت: بازی زیبایی بود و حتی شرایط جوی و بارش باران نیز نتوانست مانع از عملکرد فنی قابل قبول هر دو تیم شود.

وی ادامه داد: شرایط خوبی را در این بازی پشت سر گذاشته بودیم و روی یک غفلت دروازه ما باز شد و شایسته کسب امتیاز از حریف بودیم. ملوان تیم خوبی در فصل جدید است اما ما کاملا روی حریف تسلط داشتیم و موقعیت‌های خوبی را هم روی دروازه حریف شکل دادیم و به نظرم یک پنالتی ما هم در این بازی دیده نشد.

مدافع استقلال خوزستان درباره بازی این هفته تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان مدعی اصلی این فصل است و اکنون در صدر جدول قرار دارد. با این حال ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. قطعا کار را برای آنها سخت خواهیم کرد و امیدوارم در زمین خودمان بتوانیم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم. قطعا به کمتر از سه امتیاز در این بازی رضایت نخواهیم داد و یکی از بهترین نمایش‌های خودمان را برابر این حریف خواهیم داشت تا بتوانیم با حمایت هواداران به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

 
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط