پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 12:42

کد خبر 650343

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 07:29:10


ورزشگاه شهید وطنی به باشگاه نساجی واگذار شد


ایرنا/ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که محل برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال نساجی مازندران است با امضای سند مشارکت بین مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل نساجی به طور رسمی به این باشگاه واگذار شد.

جلسه واگذاری ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مدیرعامل باشگاه نساجی و تعدادی از مسئولان مرتبط برگزار شد و ورزشگاه پرخاطره قائمشهری‌ها با انعقاد تفاهمنامه به صورت رسمی در اختیار باشگاه نساجی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی گفت: ما در مسیر پشتیبانی از باشگاه نساجی همواره همراه هستیم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم تا چالش‌های پیش روی این ظرفیت مهم ورزشی و اجتماعی کاهش یابد.

علی رجبی با بیان این‌که نساجی شناسنامه فوتبال و ورزش مازندران است، افزود: برای هرگونه همکاری با باشگاه نساجی و کمک به این باشگاه آمادگی داریم و سعی می‌کنیم در کنار هم مسائل مرتبط با این باشگاه را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و ایراداتی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گرفتند نیز سعی کردیم با همکاری همدیگر مشکلات را برطرف کنیم. پیش برویم و مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: نساجی وزن ورزش استان مازندران را بالاتر می‌برد و ما از موفقیت باشگاه نساجی افتخار می‌کنیم. بر همین اساس از هر اقدامی که بهتر شدن وضعیت این باشگاه خصوصی کمک کند و در حیطه اختیارات این دستگاه باشد حمایت می‌کنیم.

سرمایه‌گذاری بدون بازده برای ورزش استان

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی گفت: پشتیبانی و همراهی‌های اداره کل ورزش و جوانان بی‌تردید در مسیر بهتر شدن وضعیت باشگاه اثرگذار خواهد بود.

علی خطیر با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی باشگاه برای بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر افزود: ورزشگاه شهید وطنی متعلق به مردم قائمشهر و مازندران است و هر تغییراتی که در این مجموعه انجام شود و به ارتقای آن کمک کند برای استان باقی خواهد ماند.



 



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط