پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 12:41

کد خبر 650481

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 09:47:17


گوگیلمو ویکاریو: در کودکی با پیراهن بوفون می‌خوابیدم!


ورزش 3/گوگیلمو ویکاریو، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا و باشگاه تاتنهام، جان‌لوئیجی بوفون را الگوی خودش دانست.
 جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا، الگوی بسیاری از دروازه‌بان‌ها در سراسر اروپا است و سنگربان تاتنهام نیز از این موضوع مستثنی نیست.
ویکاریو اخیراً در مصاحبه‌ای درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. او درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت: «علاقه من به دروازه‌بانی از اینجا شروع شد که دیدم عملکردم نسبتاً خوب است و همیشه این تمایل را داشتم که متفاوت از دیگران باشم و کمی از شادی خود را در نارضایتی دیگران ببینم.»
ویکاریو همچنین درباره انتقالش به تاتنهام صحبت کرد و گفت: «این مسیر از پایین شروع شد، از لیگ‌های منطقه‌ای. من مسیری را طی کردم که به من فرصت داد تا به تدریج تمام مراحل را طی کنم و به سری A برسم. انتقال به لیگ برتر تحقق یک رویا بود: تصمیم گرفتم با چالشی متفاوت از نظر زندگی و فرهنگی روبرو شوم و از منطقه راحتی خود خارج شوم.»
ویکاریو همچنین درباره الگوی خود صحبت کرد و نام جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره تیم ملی ایتالیا، را فاش کرد: «وقتی کوچک بودم با پیراهن بوفون می‌خوابیدم، داشتن او در کنارمان هر روز احساسی است که سخت می‌توان توصیف کرد.
او افزود: «تیم ملی رویایی است که با آن بزرگ شدیم، سفر به اروپا و جهان با پیراهن تیم ملی ایتالیا روی سینه‌ام زیباست. امیدوارم بتوانم در این تیم ادامه دهم و در جام جهانی ۲۰۲۶ شرکت کنم.» تقریباً یک سال پیش، ویکاریو در مصاحبه‌ای دیگر فاش کرد که دوستی پیراهن بوفون را بیش از ۱۵ سال پیش به او هدیه داده بود و این هدیه باعث شد تا او همیشه به بوفون علاقه‌مند باشد. این دروازه‌بان جوان از اودینه در ایتالیا، از آن زمان تاکنون پیشرفت‌های قابل توجهی در حرفه خود داشته و از عملکردهای نمادین بوفون الهام گرفته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط