جمعه 13 مهر 1403 - 00:56

کد خبر 651159

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 20:24:54


اجرای ۲۸٠ برنامه ویژه هفته ملی کودک در قزوین


فارس/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای بیش از ۲۸٠ برنامه‌های متنوع با شعار «برای کودکان، برای آینده» در هفته ملی کودک امسال خبر داد.

سید علی‌اکبر موسوی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به فرارسیدن هفته ملی کودک اظهار کرد: هفته ملی کودک امسال از ۱۴ مهرماه آغاز شده و تا ۲٠ مهر ادامه دارد و برای این منظور برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: زمینه‌سازی برای توجه بیشتر جامعه به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیازها، خواسته‌ها و حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان، جلب مشارکت مسوولان و دیگر دستگاه‌ها در راستای ارتقاء جایگاه کودکان و نوجوانان، نشاط‌آفرینی و امیدبخشی به نسل آینده و برخورداری شمار بیشتری از مخاطبان از ظرفیت‌های کانون از جمله اهداف برنامه‌های هفته ملی کودک است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ملی کودک «برای کودکان، برای آینده» می‌باشد، تاکید کرد: هر اقدامی برای کودکان در واقع قدمی رو به جلو برای ساختن آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دومین جشن بزرگ پرواز بادبادک‌ها یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون برای هفته ملی کودک است که با همکاری شرکت گاز استان در تاریخ بیستم مهرماه ساعت ۱۵ در محوطه چمن منطقه گردشگری باراجین واقع در بوستان فدک اجرا می‌شود.

موسوی اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی در حاشیه برگزاری دومین جشن بزرگ «پرواز بادبادک‌ها» تدارک شده که از جمله آن اجرای نمایش، موسیقی و مسابقه است. همچنین کودکان و نوجوانان حاضر در این برنامه به صورت رایگان عضو کانون خواهند شد.
وی از اجرای بیش از ۲۸٠ برنامه‌ متنوع در هفته ملی کودک خبر داد و گفت: اجرای نمایش توسط تماشاخانه سیار کانون از ۱۶ تا ۱۸ مهر در سراسر استان، برپایی نمایشگاه آثار و دستاوردها در همه مراکز فرهنگی و هنری کانون استان، برپایی نمایشگاه عکس از آثار جشنواره ملی عکس نیکوکاری هم‌زمان با افتتاحیه نمایشگاه‌ها و قدردانی از اعضا و مربیان برگزیده از جمله این برنامه‌هاست.

این مسوول تصریح کرد: افتتاح خانه بازی مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه، اجرای اردو برای اعضای کانون و بازدید از موزه‌ها، برگزاری نشست استانی کتاب‌چای، اجرای برنامه نمایشی در بیمارستان قدس برای کودکان بیمار، اجرای یک برنامه برای کودکان با نیاز‌های ویژه شامل قصه‌گویی و بازی در مدرسه بیاضیان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ملی کودک امسال است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط