جمعه 13 مهر 1403 - 01:00

کد خبر 651269

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 22:50:04


هشدار؛ این آپدیت را روی گوشی سامسونگ قدیمی نصب نکنید!


شهر سخت افزار/ سامسونگ به دلیل پشتیبانی طولانی مدت گوشی‌های خود، از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار است، اما هر چند وقت یکبار، این شرکت، مشکلاتی را با انتشار آپدیت‌های خود به وجود می‌آورد. حالا به گزارش کاربران، جدیدترین آپدیت این شرکت، گوشی‌های قدیمی را فریز می‌کند!

چندی پیش بود که سامسونگ فریمورOne UI 6.1.1  برای گوشی گلکسی اس 23 اولترا را به دلایل ایجاد مشکل Ghosting هنگام زوم تصاویر، بازگردانده بود، اکنون برخی کاربران در ردیت ادعا کرده‌اند که آپدیت برنامه SmartThings سامسونگ، باعث شده تا گوشی آنها به یک حلقه بوت وارد شود و یا فریز شود.

کاربران این گوشی‌ها که اکثراً گوشی‌های Galaxy S10، Note 10، Galaxy A90 و M51 را در اختیار دارند، نارضایتی خود نسبت به وارد شدن گوشی خود به حلقه بوت اعلام کرده‌اند. ظاهرا این مشکل پس از نصب بیلد v2.2.02.11 فریمورک SmartThings که در تاریخ 2 اکتبر روی فروشگاه Galaxy Store منتشر شد، رخ داده است.


بر اساس گزارشات منتشر شده، همه گوشی‌های Galaxy S10 و Note 10 مورد آسیب این آپدیت قرار گرفته‌اند. همچنین این مشکل برای منطقه خاصی نبوده و در تمامی مناطق مانند ایالات متحده، کره جنوبی، اروپا و بخش‌هایی از آسیا به وجود آمده است.

متاسفانه در حال حاضر تنها راه حل این مشکل، بازگشت به تنظیمات کارخانه از طریق منوی ریکاوری است که تمامی اطلاعات کاربر را از روی گوشی پاک خواهد کرد.

جهت جلوگیری از رخ دادن این مشکل برای گوشی، پیشنهاد می‌شود قابلیت آپدیت خودکار در تنظیمات فروشگاه Galaxy Store را خاموش کنید تا از آپدیت خودکار این فریمورک جلوگیری کنید.

همچنین به نظر می‌رسد در صورت انتشار راه حل از سوی سامسونگ، مشکل گوشی‌هایی که در این حلقه بوت قرار گرفته‌اند حل نخواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط