شنبه 31 شهریور 1403 - 09:04

کد خبر 65149

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 17:35:00


ساخت مسیر جایگزین در جاده اردبیل به سرچم


فارس/ معاون راهداری استان اردبیل گفت: روند احداث مسیر جایگزین در محور اردبیل به سرچم در حال انجام بوده و تا به امروز چهار پل خرپایی برای اجرای این طرح به محل حادثه دیده منتقل شده است.

آیدین هاشمی، معاون راهداری استان اردبیل ظهر اظهار کرد: با توجه به سیل اخیر و صدمه به ابنیه فنی، پل‌ها و راه‌های مواصلاتی استان اردبیل وارد شد و یکی از این خسارات مربوط به جاده اردبیل به سرچم و تخریب پل طاقی شکل سه دهنه به طول ۸ متر بود.

وی افزود: پس از بروز این حادثه عوامل راهداری استان در تلاش برای احداث مسیر جایگزین در این محور جهت ادامه روند تردد در این جاده بودند و پیرو هماهنگی با سازمان راهداری، پل‌های خرپایی موجود در استان اردبیل برای ایجاد مسیر جایگزین در این محور به محل مذکور منتقل شد.

معاون راهداری استان اردبیل بیان کرد: در کنار آن یک پل ۳۰ متری از استان زنجان برای احداث این مسیر به محل مذکور انتقال داده شد و پیرو هماهنگی‌های انجام یافته یک پل خرپایی دیگر از استان قزوین به این محل منتقل می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: امیدواریم با ادامه روند تکمیل مسیر جایگزین در این مسیر در طول چند روز آتی تردد در این مسیر میسر شود

وی گفت: در کنار آن یک محوری را به عنوان کنارگذر در نظر گرفتیم که راه عبوری را از طریق باکس و راه انحرافی که در حال شن ریزی است برقرار می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط